کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد No One Will Save You 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هیچکس تو را نجات نخواهد داد 

خلاصه داستان

زنی جوان به نام براین آدامز از جامعه فاصله می‌گیرد تا آرامش را در خانه‌ ای که در آن بزرگ شده است، پیدا کند. اما براین به زودی با انبوهی از موجودات فرازمینی روبه رو می‌شود که آینده‌ اش را تهدید کرده و در عین حال او را مجبور می‌کنند تا با گذشته‌ اش روبه رو شود…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد No One Will Save You 2023

 فیلم آمریکایی هیچکس تو را نجات نخواهد داد No One Will Save You، یک فیلم ترسناک، دلهره آور و علمی تخیلی که توسط برایان دافیلد نوشته و کارگردانی شده است. در این فیلم کیتلین دیور، الیزابت کالوف، زک دوهام، لورن ال موری و جرالدین سینگر نقش آفرینی کرده اند.

از جالب ترین نکات فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد، می توان به این اشاره کرد که این فیلم تنها پنج کلمه حین کل مدت زمان اجرایش دارد. بر اساس اطلاعات برنامه‌ ی پیگیری تماشاگران فیلم No One Will Save You، در سپتامبر 2023 پربازدید ترین فیلم در تمام پلتفرم‌ ها در ایالات متحده بود. موسیقی متن آن اثری از جوزف تراپانی می‌باشد.

فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد No One Will Save You 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

No One Will Save You 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها