کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم یدو Yadoo 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی یدو

خلاصه داستان

در ماه‌ های آغازین جنگ تحمیلی، دورانی که خانواده‌ های شهرهای مختلف خوزستان به ناچار خانه و همه دلبستگی خود را رها می کردند و به شهرهای دیگر پناه می بردند تا جان خود را نجات دهند. در این بین مادری بود که قصد نداشت خانه خود را رها کند و ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم یدو Yadoo 2021

فیلم یدو Yadoo، فیلمی در ژانر درام و جنگی است. این فیلم ساخت کشور ایران و به کارگردانی مهدی جعفری می باشد. نویسندگی فیلمنامه به صورت مشترک بر عهده مهین عباس‌ زاده و مهدی جعفری بود است. این فیلم براساس داستانی به نام زخم شیر اثری از صمد طاهری ساخته شده است. ستاره پسیانی، محمدمهدی آلبو علی، سعید آلبو عبادی، یاسین مسعودی و احمد مسافری در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم Yadoo، برنده ی سیمرغ بلورین بهترین فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر شده است. همچنین برای جوایزی نظیر بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین تدوین و بهترین موسیقی متن نامزد شده بود.  موسیقی متن فیلم نیز اثری از بامداد افشار می باشد.

 

فیلم یدو Yadoo 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Yadoo 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها