کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

دیزنی انیمیشن Zootopia 2 را می‌سازد
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



کمپانی دیزنی به تازگی ساخت انیمیشن Zootopia 2 را تایید کرده که دنباله‌ای برای انیمیشن اصلی و محبوب سال ۲۰۱۶ خواهد بود.

 

 

انیمیشن زوتوپیا (Zootopia) در سال ۲۰۱۶ میلادی روی پرده سینماها اکران شد و توانست به موفقیت بسیار بزرگی برای کمپانی دیزنی تبدیل شود. از آن زمان، طرفداران مشتاقانه منتظر ساخت دنباله‌ای برای آن بودند. حالا پس از هفت سال، دیزنی ساخت انیمیشن زوتوپیا ۲ را تایید کرده است.

 

باب ایگر در جدیدترین مصاحبه خودش در رابطه با عملکرد سه ماهه کمپانی دیزنی به صورت رسمی ساخت انیمیشن زوتوپیا ۲ را تایید کرده است. وی همچنین اعلام کرده انیمیشن یخ‌زده ۳ (Frozen 3) و همچنین انیمیشن داستان اسباب بازی ۵ (Toy Story 5) ساخته می‌شوند.

 

 

این در حالی است که سرویس آنلاین دیزنی پلاس در سال گذشته میلادی سریال انیمیشنی زوتوپیا پلاس (Zootopia+) را منتشر کرده بود که در آن، قسمت‌هایی کوتاه از این جهان جذاب و رنگارنگ به نمایش گذاشته شده بودند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دست نیست و مشخص نشده که آیا کارگردان، عوامل سازنده یا صداپیشه‌های اثر قبلی نیز در انیمیشن زوتوپیا ۲ حضور خواهند داشت یا خیر.

 

 

منبع : گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها