کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

احمقانه بودن سرگذشت مرد عنکبوتی
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%D8%AF %D9%81%DB%8C%D9%86%DA%86%D8%B1

احمقانه بودن سرگذشت مرد عنکبوتی

احمقانه بودن سرگذشت مرد عنکبوتی، دیوید فینچر کارگردان نامدار آمریکایی که اخیرا فیلم The Killer (آدمکش) را کارگردانی کرده است در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری گاردین، از سرگذشت Spider-Man انتقاد کرد و آن را احمقانه خواند.
فینچر که در سال 2000 میلادی، برای کارگردانی فیلم Spider-Man، از سوی کمپانی سازنده انتخاب شده بود، در نهایت به دلیل اختلاف نظر با تهیه‌کنندگان از این پروژه کنار کشید. او در مصاحبه اخیر خود، توضیح داد که یکی از دلایل اصلی کناره‌گیری او از این پروژه، عدم تمایل او به روایت سرگذشت مرد عنکبوتی بود.
فینچر در این مصاحبه گفت: من نمی‌توانستم سرگذشت مرد عنکبوتی را باور کنم اینکه یک عنکبوت رادیواکتیو شده باعث شود یک نوجوان تبدیل به یک ابرقهرمان شود، احمقانه است. وی همچنین افزود: من می‌خواستم فیلمی متفاوت از مرد عنکبوتی بسازم. می‌خواستم به دوران بزرگسالی پیتر پارکر بپردازم و با مسائلی مانند مسئولیت‌پذیری و فداکاری او مواجه شوم.
گفتنی است که سرگذشت مرد عنکبوتی یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سرگذشت‌های ابرقهرمانان در دنیای کمیک است. این سرگذشت برای اولین بار در سال 1962 میلادی، در شماره 15 از کمیک مرد عنکبوتی منتشر شد. واکنش طرفداران مرد عنکبوتی به گفته‌های دیوید فینچر متفاوت بوده است. برخی از طرفداران با او موافقند و معتقدند که سرگذشت مرد عنکبوتی کمی احمقانه است. برخی دیگر نیز با او مخالفند و معتقدند که سرگذشت مرد عنکبوتی یک داستان کلاسیک و ماندگار است. نظر شما در مورد گفته‌های دیوید فینچر چیست؟
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها