کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

Alita: Battle Angel 2 ساخته خواهد شد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



Alita: Battle Angel 2 ساخته خواهد شد

تولید دنباله فیلم Alita: Battle Angel در دستور کار قرار گرفته است. اخیراً تهیه‌کننده‌ی فیلم، جان لاندو، اعلام کرده است که برای ساخت دنباله‌ی این اثر سینمایی، مذاکراتی با کارگردان و بازیگر نقش آلیتا، رزا سلزار، از قسمت اول انجام شده است. به‌روز رسانی‌های اخیر نشان می‌دهد که تولید Alita: Battle Angel 2 محتمل است، اما هنوز دیزنی به طور رسمی چراغ سبز به این پروژه نداده است. لاندو تأکید کرد که گفت‌وگوها و مذاکرات با تیم اولیه در جریان است.

 

Alita: Battle Angel-دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

فیلم اصلی Alita: Battle Angel، که در سال 2019 اکران شد، با واکنش‌های متوسط منتقدین روبرو شده و توانست فروشی بالغ بر 405 میلیون دلار در سراسر جهان داشته باشد. با این حال، این فیلم علمی تخیلی به مرور زمان محبوبیت خود را در میان عموم مردم پیدا کرد، به طوری که بسیاری از طرفداران، دلیل عدم موفقیت بیشتر آن را در تبلیغات ناکافی فاکس قرن بیستم و انتظارات بالای منتقدان جستجو کردند. این امر منجر به شکل‌گیری کمپینی برای ساخت دنباله‌ای توسط دیزنی شد.

 

Alita:battle angel-دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

فیلم بر پایه مانگای محبوبی با همین نام ساخته شده و داستان آن پیرامون آلیتا، یک دختر سایبورگی است که بدون خاطره‌ای از گذشته‌اش به هوش می‌آید. او در تلاش است تا گذشته خود را کشف کرده و با هویت واقعی و تاریخچه خود مصالحه کند، در حالی که با چالش‌های زندگی جدیدش روبرو می‌شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها