کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

توقف تولید فیلم Mortal Kombat 2
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



توقف تولید فیلم Mortal Kombat 2

آخرین اخبار منتشره درباره فیلم Mortal Kombat 2، به نظر می‌رسد که برای طرفداران این سری خبرهای خوشحال‌کننده‌ای ندارد. اولاً، با توجه به اینکه برنامه فیلمبرداری Mortal Kombat 2 باید در استرالیا اجرا می‌شد، هواداران فکر می‌کردند که این فیلم اکشن فانتزی از تأثیرات اعتصاب‌های جاری در هالیوود در امان خواهد بود. اما متاسفانه، مطالبات انباشته نویسندگان و بازیگران در سرتاسر جهان باعث تعطیلی فرآیند تولید آثار سینمایی شده است.

….

mortal hamahang

…..

کلیر پالین، یکی از مقامات انجمن نویسندگان استرالیا، درباره این موضوع اظهار نظر کرده و گفته است: پیوستن بازیگران به اعتصاب نویسندگان وضعیت را برای تمام صنعت بسیار بغرنج کرده است؛ اما واقعیت این است که این وضعیت به راحتی قابل پیش‌بینی بود. تمام این اعتصابات نشان می‌دهد که رفتار تهیه‌کنندگان با نیروی محرکه‌ی تولید خلاقیت در آثار سینمایی، یعنی بازیگران و نویسندگان، اصولاً مناسب نمی‌باشد.

در حال حاضر، اعتصابات جهت افزایش دستمزد اهالی صنعت سینما، به آن‌ها ضرر مالی بیشتری وارد کرده است. الآن زمانی است که اراده‌ای به پذیرش شرایط عادلانه کاری داشته باشیم تا همه چیز به حالت عادی باز گردد. فیلم Mortal Kombat 2 تحت کارگردانی سایمون مک‌کوئید، کارگردان فیلم اول، در حال توسعه است.

این فیلم علمی تخیلی به عنوان ادامه‌ای برای داستان کول یانگ با بازی لوییس تن در مسابقات مرگبار طراحی شده است. فیلمنامه این اثر نیز توسط جرمی اسلیتر، خالق سریال Moon Knight (شوالیه‌ی ماه)، نگاشته شده است. فیلمبرداری از Mortal Kombat 2 از ژوئیه سال جاری شروع شده بود، اما به دلیل اعتصابات اهالی صنعت سینما، بعد از یک مدت کوتاه متوقف شد. امیدواریم که تولید این اثر از سال ۲۰۲۴ ادامه یابد.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها