کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ساخت فیلم براساس انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



یونیورسال پیکچرز در همکاری با کارگردان انیمیشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم)، در حال ساخت فیلمی لایو اکشن براساس این انیمیشن است.

 

 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم قرار است به شکلی متفاوت به سینماها بازگردد. یونیورسال پیکچرز در حال ساخت فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن How to Train Your Dragon است. دین دبلوا، کارگردان انیمیشن How To Train Your Dragon محصول سال ۲۰۱۰، انیمیشن How to Train Your Dragon 2 محصول سال ۲۰۱۴ و انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World محصول سال ۲۰۱۹ برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم بازگشته است.

 

 

همچنین یونیورسال اعلام کرد که فیلم How To Train Your Dragon برای اکران در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۵ (۲۴ اسفند ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کرسیدا کوول خواهد بود که داستان یک وایکینگ جوان به‌نام هیکاپ را دنبال می‌کند که سرزمین برک مدام مورد حمله اژدهایان قرار می‌گیرد و مردم این سرزمین شجاعانه به جنگ با اژدهایان می‌پردازند، اما هیکاپ توانایی جنگیدن با آن‌ها را ندارد و حتی اگر هم داشته باشد، اجازه ندارد اینکار را بکند.

 

 

در حال حاضر جزئیات بیشتری از فیلم How To Train Your Dragon از جمله فهرست بازیگران آن در دسترس نیست، اما پیش از این انیمیشن How to Train Your Dragon بیش از ۴۹۴ میلیون دلار، انیمیشن How to Train Your Dragon 2 بیش از ۶۲۱ میلیون دلار و انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World بیش از ۵۲۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند.

 

منبع : زومجی

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها