کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ساخت فیلم I Am Legend 2
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

ساخت فیلم I Am Legend 2

پس از سالهای طولانی سرانجام اطلاعات جدیدی در مورد ساخت فیلم I Am Legend 2، توسط ویل اسمیت منتشر شد. او از بازیگران تراز اول سینمای هالیوود می باشد که در آثاری جذاب و به یادماندنی در طی 3 دهه گذشته حضور داشته است. ویل اسمیت در فیلم محبوب I Am Legend، ساخت سال 2007 با کارگردانی فرانسیس لانس در ژانر اکشن و پسا-آخرالزمانی به نقش آفرینی پرداخت که با فروش بالایش بحث ساخت دنباله آن مطرح شد.

 

 

I Am Legend 2.jpg

 

بررسی پایانبندی فیلم I Am Legend 2007

در پایان داستان فیلم I Am Legend 2007، شخصیت دکتر رابرت نویل با بازی ویل اسمیت مجبور می شود برای نجات بازماندگان فداکاری کند و جانش را از دست بدهد. اما سازندگان فیلم، پایان دومی را هم در نظر گرفته بودند که حالا منجر به تولید فیلم I Am Legend 2، خواهد شد که ویل اسمیت برای ایفای نقش رابرت نویل در نظر گرفته شده است و مایکل بی جردن برای نقشی نامعلوم در کنار اسمیت خواهد بود .

داستان پایان بندی دوم به این صورت است که، تا لحظه حمله موجودات خونخوار به مخفیگاه رابرت نویل تمام اتفاقات یکسان خواهد بود و اینبار به جای اینکه به میان آنها رفته و خود را به کشتن بدهد تلاش می کند تا با نمونه معالجه شده آنها را درمان نماید. موجودات خونخوار از این موضوع مطلع شده و بعد از درمان اجازه خروج رابرت نویل را می دهند. در مورد پایان بندی اختلاف نظرهای زیادی در بین مخاطبین فیلم I Am Legend وجود دارد که هر یک از طرفداران پایان بندی خاص خود را دارند.

خوشبختانه در پایان بندی دوم شخصیت اصلی زنده می ماند و می توان به ساخت فیلم I Am Legend 2 امید داشت. پایان بندی دوم به رمان اقتباس شده از آن وفادارتر می ماند چون رابرت نویل با جامعه ای روبرو می شود که در آن انسانهای آلوده هم از جایگاه خاصی برخوردار هستند. حال ویل اسمیت با وجود انتشار اطلاعات جدیدی از فیلم دوم از گفتن اطلاعات حیاتی خودداری می کند ولی اعلام کرده است که تولید I Am Legend 2، به زودی آغاز خوهد شد تا در کنار مایکل جردن جلوی دوربین برود. احتمالا فیلم I Am Legend 2 در سال 2025 میلادی در سینماها اکران خواهد شد.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها