کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ساخت لایو اکشن Spider Man Noir
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

ساخت لایو اکشن Spider Man Noir

سرانجام بعد از مدتها بی خبری اطلاعات جدیدی مبنی بر ساخت لایو اکشن Spider-Man Noir منتشر شد. مرد عنکبوتی نوآر یکی از نسخه های منحصر به فرد در دنیای کمیک ابرقهرمانی مرد عنکبوتی می باشد که برای اولین بار در سال 2009 وارد کتابهای کمیک شد و تا به حال در عناوینی همچون بازی ویدیویی (Spider-Man: Shattered Dimensions) و انیمیشن (Spider-Man: Into the Spider-Verse) حضور موفقیت آمیزی داشته است.

 

 

Spider Man Noir

 

 

به نظر می رسد که در آینده شاهد ساخت لایو اکشن Spider Man Noir، اختصاصی از نسخه سیاه و سفید مرد عنکبوتی هستیم در حالی که عدم حضور شخصیت مرد عنکبوتی نوآر در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse نارضایتی طرفدارانش را به دنبال داشته است. با اعتصاب بازیگران و نویسندگان در اوایل امسال ساخت این سریال تلویزیونی که خبر آن در رسانه ها مطرح شده بود از طرف کمپانی آمازون به تاخیر افتاد.

استیو لیت فوت به عنوان تهیه کننده لایو اکشن Spider-Man Noir برگزیده شده است. او در گذشته نویسندگی سریال هانیبال (Hannibal) را بر عهده داشته و مجموعه تلویزیونی مجازاتگر (The Punisher) را برای نتفلیکس کارگردانی کرده است. افرادی همچون فیل لرد و کرستوفر میلر هم در ساخت این لایو اکشن نقش خواهند داشت. از هر دو به عنوان تهیه کنندگان انیمیشن های جدید مرد عنکبوتی نام می برند .

طبق خبری که درباره ساخت لایو اکشن Spider Man Noir، منتشر شده است قهرمان اصلی این سریال پیتر پارکر خواهد بود اما وقایع آن در دنیای جدیدی اتفاق خواهد افتاد. این اثر به سال 1930 خواهد رفت تا مفهوم ابر قهرمانی را در سلسله اتفاقات جذاب شاهد باشیم. آنچه در خبرها آمده است مبنی بر تلاش سازندگان سریال است تا اینکه بتوانند نیکلاس کیج را راضی کنند تا دوباره در سمت شخصیت مرد عنکبوتی نوآر نقش آفرینی کند. اورن اوزیل نویسندگی سریال لایو اکشن Spider-Man Noir را بر عهده خواهد گرفت. سرویس آمازون هنور تاریخ دقیقی برای پخش این لایو اکشن اعلام نکرده است.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها