کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال بازی مرکب چالش 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال بازی مرکب: چالش
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

سریال بازی مرکب: چالش Squid Game: The Challenge 2023 با الهام از مجموعه تلویزیونی بازی مرکب ساخته شده است. در این سریال شرکت‌کنندگان واقعی در مجموعه‌ای از بازی‌های پرمخاطره برای به دست آوردن یک جایزه نقدی 4.56 میلیون دلاری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

درباره فیلم

Spread the love



 

 

سریال بازی مرکب چالش 2023

سریال بازی مرکب چالش 2023  Squid Game: The Challenge، به کارگردانی لیز اوکس در ژانر رئالیتی شو و گیم شو ساخت کشور آمریکا در سال 2023 می باشد. این مسابقه تلویزیونی که داستان و نحوه اجرای مسابقه آن هم توسط لیز اوکس نوشته شده از کمپانی نتفلیکس منتشر شد. این برنامه با الهام از مجموعه تلویزیونی بازی مرکب ساخته شده است. ستاره هایی که در مسابقه حضور دارند شامل: فیل کین، سام لانتز، مای ویلان می باشند.

نکات سریال

شرکت کنندگان در سریال بازی مرکب چالش 2023، برای کسب جایزه نقدی 4.56 میلیون دلاری، در قالب بازی های پر مخاطره با هم به رقابت می پردازند. این مسابقه در زمان برگزاری با چالش هایی روبرو شد از جمله آسیب دیدن افراد بسیاری که باعث حواشی زیادی برای کمپانی نتفلیکس شد که انتقادهای منفی و متفاوتی را در پی داشت با این حال امتیاز 4.5 را از آن خود کرد که مورد انتظار نبود.

 

سریال بازی مرکب چالش 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Squid Game: The Challenge 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها