کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال فرانکلین Franklin 2024- دنیای فیلم وسریال همآهنگ
0
سریال فرانکلین
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7

خلاصه داستان

در سریال فرانکلین Franklin 2024، یکی از بزرگترین شانس‌های حرفه‌ای فرانکلین را بررسی می‌کند. در سن ۷۰ سالگی، فرانکلین با حرفه‌ای زدن از جاسوسان بریتانیا و اطلاع‌رسانان فرانسوی، در همان زمان که پیمان دوستی فرانسه-آمریکا را در سال ۱۷۷۸ مهندسی می‌کرد، موفق به پیروزی شد.

درباره فیلم

Spread the love



سریال فرانکلین Franklin 2024

 

سریال فرانکلین Franklin 2024، یک سریال بیوگرافی، تاریخی و درام از تولیدات آمریکا، به کارگردانی تیموتی ون پتن. داستان این سریال نیز توسط کرک الیس و هوارد کوردر به صورت مشترک نوشته شده و بازیگرانی همچون مایکل داگلاس، نوآ جوپ، مارک دورت و سایرین در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.”فرانکلین” یک سفر است به دورانی که از جانب آمریکا در تلاش برای استقلال و رهایی از سلطه‌ی بریتانیا، بسیار حیاتی بود.

 

این سریال از زندگی یکی از شخصیت‌های بزرگ و تأثیرگذار تاریخ آمریکا، یعنی بنجامین فرانکلین، روایت می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه او با ذکاوت و استعداد خود، توانست مرزهایی را که بین آرزوهای یک ملت و مانع‌هایی که جلوی آن ایستاده بود، بشکند. این سریال با طرح داستانی شگفت‌انگیز و بازیگری قوی، تصویری جذاب و روشن از یک دوره‌ی تاریخی چالش‌برانگیز ارائه می‌دهد.

 

سریال فرانکلین Franklin 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

2024 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها