کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال نقطه جوش Boiling Point 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال نقطه جوش
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3

خلاصه داستان

در سریال نقطه جوش Boiling Point 2023، هشت ماه پس از آنکه اندی جونز، مربی آشپزی کارلی، دچار حمله قلبی می‌شود، کارلی تلاش می‌کند تا با کارکنان او، رستوران جدید خود را اداره کرده و برای آن اسم و رسمی به هم بزند اما…

درباره فیلم

Spread the love



سریال نقطه جوش Boiling Point 2021

سریال نقطه جوش Boiling Point 2021، یک فیلم درام هیجان انگیز بریتانیایی به کارگردانی فیلیپ بارانتینی و نویسندگی بارانتینی و جیمز کامینگز است. این فیلم با بازی استیون گراهام، وینت رابینسون، ری پانتاکی و هانا والترز و … ساخته شده است.

 

نکات سریال

این فیلم گسترش یافته‌ای از یک فیلم کوتاه با همین نام در سال 2019 است. در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که هشت تصویر از فیلم ضبط شود، اما تنها امکان ضبط نصف این تصاویر پیش از قرار گیری کلید به علت قرنطینه کووید-19 فراهم شد. این فیلم در ۲۳ اوت ۲۰۲۱ در جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری به نمایش درآمد. در انگلستان در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ منتشر شد.

این فیلم با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. در جوایز فیلم بریتانیایی مورد توجه قرار گرفت. در جشنواره فیلم بریتانیا در سال 75، فیلم چهار نامزدی در دسته‌های فیلم بریتانیایی برجسته، آغاز برجسته توسط یک نویسنده، کارگردان یا تهیه‌کننده بریتانوی (نویسنده جیمز کامینگز و تهیه‌کننده هستر روف)، بهترین بازیگر نقش اول مرد (گراهام) و بهترین انتخاب بازیگران (کارولین مکلیود) دریافت کرد.

 

 

سریال نقطه جوش Boiling Point 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Boiling Point 2021 تا الان Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها