کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

سه نامزدی برای سریال the last of us در گلدن گلوب 2024
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



سه نامزدی برای سریال the last of us در گلدن گلوب 2024

سه نامزدی برای سریال the last of us در گلدن گلوب 2024، سریال The Last of Us که اولین اقتباس تلویزیونی از بازی های ویدیویی است نامزد سه جایزه در جوایز گلدن گلوب 2024 شد. هنوز کیفیت و موفقیت اقتباس های سینمایی و تلویزیونی جای بحث دارد اما سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) پا را فرا تر گذاشته و سرو صدای زیادی به راه اندخته و رکوردهای زیادی ثبت کرده است که آخرین آنها نامزدی در سه شاخه 81 امین دوره مراسم جوایز گلدن گلوب می باشد.

The Last of Us hamahang 1

نامزدهای مراسم Golden Globes 2024 روز گذشته معرفی شدند و سریال The Last of Us در سه بخش (بهترین سریال درام) ، (بهترین بازیگر مرد نقش اول در سریال درام ) برای نقش جول با بازی پدرو پاسکال و (بهترین بازیگر زن نقش اول در سریال درام) برای نقش الی با بازی بلا رمزی.

تهیه کننده اجرایی و نویسنده سریال، کریک مازن در مراسم A Night in the Writer’s Room اعلام کرد که تولید فصل دو م سریال از 12 فوریه 2024 آغاز خواهد شد. با توجه به این که هنوز فیلمبرداری فصل دوم آغاز نشده تاریخ دقیق هم برای پخش آن در نظر گرفته نشده است اما احتمالا در سال 2025 منتشر خواهد شد .

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها