کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

شایعه ای مهم از فیلم Fantastic Four
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



شایعه ای مهم از فیلم Fantastic Four

…..
Fantastic Four

…..

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پروژه فیلم Fantastic Four در اینترنت منتشر شده است که صحت آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. در حالی که دنیای سینمایی مارول از ابتدای فاز چهارم حتی در مقایسه با استانداردهای خودش دچار افت عجیبی شده و آثار آنها در سال های اخیر با انتقادات قابل توجهی مواجه شده است، اما یکی از پروژه هایی است که می تواند MCU را بار دیگر به روزهای اوج خود برساند فیلم Fantastic Four نام دارد در ژانر اکشن علمی تخیلی که توسط مت شکمن کارگردانی خواهد شد.

با وجود اینکه فیلم Fantastic Four آغاز فاز ششم دنیای سینمایی مارول خواهد بود و برای اکران در سال 2025 برنامه ریزی شده است اما تاکنون اطلاعات ارزشمندی منتشر نشده و تنها نام کارگردان آن فاش شده است. البته اخیرا اطلاعات جالبی از این پروژه توسط جف اسنایدر منتشر شده است که صحت آن در هاله ای از عدم قطعیت است.

بر اساس این گزارش که فعلا شایعه است، ونسا کربی برای نقش سو استورم انتخاب شده است. شخصیتی که نقش مهمی در اتفاقات این فیلم خواهد داشت. جف اسنایدر همچنین فاش کرد که جوزف کوین، ستاره فصل چهارم سریال تلویزیونی Stranger Things نیز برای ایفای نقش برادر سو استورم، جانی استورم انتخاب شده است.

در حالی که هنوز بازیگر نقش بنجامین جیکوب گریم مشخص نشده است، جف اسنایدر اشاره می کند که استودیو مارول به دنبال یک بازیگر سفیدپوست و تنومند برای ایفای نقش این ابرقهرمان است. همچنین نام های زیادی در مورد رهبر گروه شگفت انگیز ۴، رید ریچاردز، وجود دارد که هنوز هیچ یک از آنها تایید نشده است.

او در ادامه به جالب ترین قسمت این شایعات می پردازد و از حضور گالاکتوس به عنوان شرور اصلی فیلم Fantastic Four یاد می کند. موجود شیطانی که استودیو مارول به آنتونیو باندراس پیشنهاد بازی داده است. چون می خواهند یک بازیگر لاتین تبار شخصیت گالاکتوس را به تصویر بکشد.

در حالی که به گفته جف اسنایدر، گالاکتوس به عنوان شرور اصلی این فیلم انتخاب شده است، شاهد حضور شخصیت محبوب Doctor Doom نیز خواهیم بود. دکتر دوومی که یک شخصیت شرور نخواهد بود، بلکه یک شخصیت فرعی تا پایان فیلم حضور خواهد داشت تا در پروژه های بعدی MCU زمینه اعمال شیطانی خود را فراهم کند.

وی در پایان از بازیگری به نام ابن معس بخرک یاد می کند که به احتمال زیاد نقش دکتر دووم را بازی خواهد کرد. با این حال، اگر او را به عنوان یک موج سوار نقره ای ببینیم، نباید تعجب کنیم. چون مارول استودیو هنوز نقش خود را نهایی نکرده است! در هر صورت موضوعی که قطعی به نظر می رسد این است که با حضور گالاکتوس پای موج سوار نقره ای نیز به داستان فیلم Fantastic Four باز خواهد شد.

تا به حال شایعات زیادی در مورد پروژه فیلم Fantastic Four از فاز ششم دنیای سینمایی مارول شنیده شده است و با وجود اینکه صحبت های جف اسنایدر جالب به نظر می رسد، کاملا صحت ندارد و باید منتظر اعلام رسمی استودیوی مارول  باشیم.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها