کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

شخصیتهای فیلم Dune Part 2
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



شخصیتهای فیلم Dune Part 2

با انتشار تازه ترین پوستر های فیلم Dune: Part Two به کارگردانی دنیس ویلنوو و نویسنگی دنیس ویلنوو، جان اسپایت و فرانک هربرت، به معرفی شخصیت های فیلم می پردازیم. این فیلم یکی از فیلمهای علمی تخیلی و حماسی سال میلادی آینده است که دنباله ای بر ساخته سال 2021 دنی ویلنوو می باشد که از رمان فرانک هربرت اقتباس شده بود. در فیلم جدید بازیگران شناخته شده ای به داستان اضافه شده اند تا مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند.

در این دنباله با بازی پل اتریدیز همراه می شویم پسر نوجوانی که در فیلم اول شاهد مرگ پدر و سقوط خاندانش به دست هارکونها بود. اما اکنون او قصد دارد با کمک مردم انتقام خون پدرش را گرفته و صلح و آرامش را به سیاره بیابانی آراکیس برگرداند. اتفاقات خطیری رخ می دهد که باعث ورود شخصیت های جدید به داستان می شود .

پوستر شخصیتهای فیلم Dune Part 2

پوسترهایی که در شماره جدید مجله امپایر منتشر شده است یکی با محوریت قهرمانان مجموعه و دیگری تمرکز بر شخصیتهای ضد قهرمان و شرور می باشد. پوستر اول با تمی زرد قهوه ای رنگ به نشانه محیط بیابانی آراکیس که شخصیتهای پاول آتریدیز (تیموتی شالامی)، چانی (زندایا)، لیدی جسیکا (ربکا فرگوسن)، گورنی هالک (جاش برولین) و استیلگار (خاویر باردم) را در خود جای داده است اما پوستر دوم با تمی تیره و تاریک شامل شخصیهای اشغالگر امپراتوری همچون فید راثا (آستین باتلر)، گلوسو رابان (دیو باتیستا)، بارون هارکونن (استلان اسکاشگورد)، لیدی مارگو (لئا سیدو) و پرنسس ایرولان (فلورنس پیو) می باشد.

شخصیت‌های فیلم Dune: Part Two-دنیای فیلم و سریال همآهنگشخصیت‌های فیلم Dune: Part Two-دنیای فیلم و سریال همآهنگ

با توجه به شخصیتهای فیلم Dune Part 2در خلاصه فیلم می خوانیم که پاول آتریدیز به سفر اسطوره ای می رود و به خاطر انتقام جویی از توطئه گران با چانی و فریمن ها  متحد می شود و با وجود دو راهی عشق در زندگی خود و سرنوشت جهان، تلاش می کند تا از آینده وحشتناکی که فقط خودش از آن باخبر است جلوگیری کند. فیلم Dune 2018 تحسین منتقدین را به همراه داشت و از 10 نامزدی اسکار توانست 6 جایزه را با خود به خانه ببرد. فیلم Dune: Part Two احتمالا در مارس سال 2024 اکران خواهد شد.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها