کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

شروع فیلمبرداری فصل پنجم سریال Stranger Things
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



سریال Stranger Things

 

 

 

شروع فیلمبرداری فصل پنجم سریال Stranger Things

آنلاین نتفلیکس اعلام کرد که فیلمبرداری فصل پنجم سریال Stranger Things به زودی شروع خواهد شد. سریال چیزهای عجیب در 5 فصل توسط سرویس آنلاین نتفلیکس تولید شد و هم اکنون نتفلیکس خبر از شروع فیلمبرداری این پروژه داده است. فیلمبرداری این سریال قرار بود زودتر شروع شود که به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان به تاخیر افتاد.

برادران دافر، خالقان سریال، گفته اند که فصل پنجم نسبت به فصل های قبلی کوتاه تر خواهد بود و احتمالاً در هشت قسمت تولید و پخش خواهد شد. آنها همچنین گفته اند که این فصل بهترین فصل خواهد بود. انتظار می رود که بازیگران اصلی فصل های قبلی در فصل پنجم نیز حضور داشته باشند.

نوآ اشنپ، بازیگر نقش ویل بایرز، در مصاحبه ای با کولایدر تایید کرد که فیلمبرداری فصل پنجم آغاز خواهد شد. او گفت: ما همه دوباره دور هم جمع می شویم و شروع به کار می کنیم. فصل چهارم سریال چیزهای عجیب در دو بخش از نتفلیکس پخش شد و با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شد. این فصل با رکوردشکنی در تعداد بینندگان، پربیننده ترین فصل سریال شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها