کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

به تاخیر افتادن فیلم‌های سال ۲۰۲۴ کمپانی برادران وارنر
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



فیلم Beetlejuice 2

به تاخیر افتادن فیلم‌های سال ۲۰۲۴ کمپانی برادران وارنر

کمپانی برادران وارنر با گذشت بیش از 100 روز از اعتصاب SAG-AFTRA، استودیوهای فیلم‌سازی اکنون باید تصمیم بگیرند که آیا قصد دارند تاریخ‌های اکران برخی از فیلم‌های خود در سال 2024 را تغییر دهند یا خیر. این کمپانی به طور قابل توجهی، اخیرا اعلام کرد که برنامه دارد اکران فیلم بعدی مأموریت: غیرممکن را از تاریخ برنامه‌ریزی شده 28 ژوئن 2024 تقریبا به یک سال به تاریخ 23 می 2025 موکول کند. با این حساب، تعجب‌آور نیست که وارنر بروس نیز ممکن است این رویه را دنبال کند.

گزارش جدیدی از ورایتی نشان می‌دهد که وارنر بروس همچنان در حال بررسی گزینه‌های خود در مورد تأخیر در اکران فیلم‌هایی از جمله بیتلجوس 2 و پسران خردمند با بازی رابرت دنیرو است. اگرچه مشخص نیست که تاریخ‌های اکران جدید این فیلم‌ها چه خواهد بود، اما بیتلجوس 2 ممکن است به تاریخ هالووین 2025 به تعویق بیفتد با توجه به محبوبیت فصل ترسناک فیلم اصلی. اریک ولد، تحلیلگر ارشد رسانه در B. Riley به این رسانه گفت:

بیتلجوس 2 توسط تیم برتون کارگردانی خواهد شد و بازیگرانی چون جنا اورتگا، مایکل کیتون، مونیکا بلوچی، وینونا رایدر، کاترین اوهارا، جاستین ترو، و ویلم دفو در آن ایفای نقش خواهند کرد. در این زمان، اطلاعات زیادی در مورد داستان کمدی-ترسناک ادامه‌ی فیلم محبوب 1988 برتون، بیتلجوس، در دست نیست.

هرچند کارگردان توانسته است داستان بیتلجوس 2 را مخفی نگه دارد، برتون قبلاً اشاره کرده است که روایت داستان برای فیلم آینده به راحتی قابل توضیح نیست. در حین گفت‌وگو با The Independent درباره تجربیات خود در کار در هالیوود، کارگردان خانه میس پرگرین برای بچه‌های عجیب نظرات خود را در مورد دنباله‌ی مورد انتظار بیتلجوس به اشتراک گذاشت. برتون به این رسانه گفت:

در همان مصاحبه، کارگردان ادوارد دست‌قیچی‌دار همچنین فاش کرد که فیلم “99 درصد تمام شده بود” وقتی که اعتصاب بازیگران مجبور کرد تولید فیلم متوقف شود. برتون گفت، من از اینکه آنچه داشتیم را به دست آوردیم سپاسگزارم. واقعاً یک روز و نیم بود. ما می‌دانیم که چه کاری باید انجام دهیم. 99 درصد تمام شده است.

در حال حاضر، بیتلجوس 2 قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2024 اکران شود، در حالی که بیتلجوس در حال حاضر برای پخش در Hulu موجود است.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها