کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

آنچه در مورد فصل سوم سریال چرخ زمان The Wheel of Time می‌دانیم
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



آنچه در مورد فصل سوم سریال چرخ زمان The Wheel of Time می‌دانیم

آنچه در مورد فصل سوم سریال چرخ زمان The Wheel of Time می‌دانیم، رسماً یک ماه از فینال منفجره فصل دوم سریال چرخ زمان گذشته بود که در روز جمعه، ۶ اکتبر ۲۰۲۳، در آمازون پرایم ویدیو منتشر شد. از آن زمان، ما اطلاعات جدید بسیاری در مورد فصل سوم چرخ زمان را دریافت کرده‌ایم؛ چه اتفاقاتی برای پنج نفر اصلی اموندز فیلد (رند، اگوین، ناینو، پرین و مت) خواهد افتاد.

فیلم‌برداری فصل سوم سریال چرخ زمان در جمهوری چک به پایان رسید. بر اساس گزارش جدیدی از وب‌سایت WoTSeries، تیم بازیگران و کارکنان تولید فصل سوم در جمهوری چک فیلم‌برداری را به پایان بردند. بخش عمده‌ای از تولید سریال در جمهوری چک انجام شده است، جایی که مجموعه‌های دو رودخانه و برج سفید قرار دارند.

….

The Wheel of Time hamahang

….

می‌دانیم که این مکان‌ها در فصل سوم این سریال درام نیز به نمایش گذاشته می‌شوند. بازیگران و کارکنان، از جمله پریانکا بوس، عکس‌هایی از مهمانی پایان فصل سوم سریال را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. تولید فصل سوم سریال چرخ زمان بنا به گزارش‌ها در بهار ۲۰۲۳ آغاز شده است.

علاوه بر این، تولید فصل سوم ادامه داشت حتی پس از اعلام اعتصاب سازمان بازیگران حرفه‌ای آمریکا (SAG-AFTRA)، زیرا این تولید بین‌المللی بود و بنابراین به تمام قوانین این اتحادیه ملزم نبود. وب‌سایت WoTSeries گزارش داد که تولید در ماه اوت به علت تعطیلات قبل از زمان‌بندی تعطیلات مکرر به وقفه افتاد و در اواخر سپتامبر در اسلوونی ادامه یافت.

در جلسه New York Comic Con (NYCC)، تهیه‌کننده اجرایی ماریگو کیو از چگونگی ادامه فیلم‌برداری سریال چرخ زمان در دوران اعتصاب‌ها صحبت کرد و اشاره کرد که این سریال از آنجا که اسکریپت‌ها برای هشت قسمت نوشته و آماده شده بودند و پیش از شروع اعتصاب اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) در ماه مه آماده شده بودند، توانست ادامه تولید را برای خود انجام دهد.

….

The Wheel of Time

….

(ما واقعاً شانس‌آور بودیم که قبل از شروع دارای هشت اسکریپت بودیم، بنابراین توانستیم ادامه دهیم. و تیم تولید واقعاً شگفت‌انگیز بودند. از نظر بازیگران، آن‌ها قراردادهای Equity داشتند و نه قراردادهای SAG، بنابراین توانستند قرارداد داشته باشند و کار کنند. فکر می‌کنم که ما یکی از کمترین سریال‌ها بودیم که توانستیم ادامه دهیم. واقعاً شانس‌آور بودیم و من از تیم عظیمی از مردم، کارکنان، سپاس‌گزارم چرا که برای همه آن‌ها خیلی سخت بود)

TechRadar همچنین گزارش کرد که دنیل هنی، بازیگری که نقش لن را ایفا می‌کند، در پایان ژوئن اعلام کرد که آن‌ها یک قسمت خوب از [فصل ۳] را به اتمام رسانده‌اند. ابتدا به نظر می‌آمد که تولید فصل ۳ در نوامبر ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. این هنوز هم امکان دارد اتفاق بیفتد، اما وب‌سایت WoTseries گزارش داد که بازیگران و تیم تولید به سواحل آفریقای جنوبی رفته‌اند تا تولید را به پایان برسانند.

هنوز واضح نیست که چقدر از فیلم‌برداری در آفریقای جنوبی انجام خواهد شد، اما به مدت طولانی نظریه‌ای وجود داشته که… نمی‌دانیم دقیقاً چقدر از فیلم‌برداری در آفریقای جنوبی انجام می‌شود، اما نظریه‌ای وجود داشته که آنجا مکانی برای بیابان آیئیل (Aiel Waste) خواهد بود، که راف جادکینز در NYCC تایید کرد که این یکی از مکان‌های ف

صل سوم خواهد بود. بنابراین، تیم تولید به سواحل آفریقای جنوبی می‌رود!

باید به یاد داشت که این یک تولید بزرگ با بخش‌های مختلفی، افکت‌ها و تصاویر متحرک دارد. سریال‌هایی مانند چرخ زمان به طور عمومی نیاز به مدت زمان بیشتری برای فیلم‌برداری دارند. دوره پس‌تولید هم نیز بیشتر از معمول است.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها