کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آدم کش The Killer-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آدم کش
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی آدم‌کش The Killer، داستان زنی به نام لین است که در یک سازمان مخفی دولتی به عنوان قاتل آموزش دیده است. او در حال انجام ماموریت خود در شهر نیویورک است که با یک کارآگاه پلیس به نام تام آشنا می‌شود. تام به لین علاقه‌مند می‌شود و سعی می‌کند او را از زندگی خطرناک خود بازگرداند. اما لین نمی‌تواند گذشته خود را فراموش کند و همچنان به انجام ماموریت‌های خود ادامه می‌دهد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آدم کش The Killer

آدم کش The Killer، فیلمی در ژانر اکشن و جنایی به کارگردانی دیوید فینچر و نویسندگی الکسیس نولنت، لوک جکامون، اندرو کوین واکر می باشد. در این فیلم مایکل فاسبندر، تیلدا سوینتن، چارلز پارنل و بردلی کوپر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

نکات فیلم

آدم کش The Killer با بازی‌های درخشان بازیگران و کارگردانی روان و استادانه فینچر، مخاطب را به وجد می‌آورد. فیلم با صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و تعلیق‌برانگیز، مخاطب را تا آخرین لحظه درگیر می‌کند. کارگردانی فینچر نیز در فیلم آدم کش The Killer به چشم می‌آید. او با استفاده از نماهای دقیق و قاب‌بندی‌های هوشمندانه، فیلم را به یک اثر هنری تبدیل کرده است. فیلم آدم کش The Killer با استقبال مثبت منتقدان همراه شد. منتقدان از بازی فاسبندر، کارگردانی فینچر و فیلمبرداری آن تمجید کردند.
فیلم در جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۳ برنده جایزه بهترین فیلمبرداری شد. اما از موارد ضعف فیلم آدم کش The Killer می توان به داستان فیلم اشاره کرد که تا حدودی کلیشه‌ای است و اینکه فیلم در برخی لحظات دچار کندی می‌شود. در مجموع، فیلم قاتل یک فیلم اکشن و جنایی با کیفیت است که ارزش دیدن را دارد.

فیلم آدم کش The Killer همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Killer 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها