کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آی. اس. اس 2023 I.S.S-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آی. اس. آس.
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی آی. اس. اس 2023 I.S.S، هنگامی که یک جنگ جهانی در زمین بین آمریکا و روسیه رخ می‌دهد، هر دو کشور مخفیانه به فضانوردان خود در ISS دستور می‌دهند تا به هر طریقی که شده، کنترل ایستگاه فضایی را به دست بگیرند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آی. اس. اس 2023 I.S.S

فیلم آی. اس. اس 2023 I.S.S، یک فیلم علمی تخیلی دلهره آور  آمریکایی به کارگردانی گابریلا کاپرویت و نویسندگی نیک شفیر است. آریانا دبوز، کریس مسینا، جان گالاگر جونیور، ماشا ماشکووا، کاستا رونین و پیلو آسبک در این فیلم ایفای نقش می کنند.

 

نکات فیلم

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ترایبکا 2023 به نمایش درآمد و در 19 ژانویه 2024 توسط خیابان بلیکر در ایالات متحده اکران شد. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. در وب‌سایت Rotten Tomatoes جمع‌آوری نقد، 62 درصد از 143 منتقد، با میانگین امتیاز 6.1/10 مثبت هستند. توافق این وب‌سایت چنین است: «با یک بازیگر جذاب، I.S.S هیجان‌های موثر و در عین حال آشنا، یک درام شخصیت محور را در یک محیط کلاستروفوبیک ارائه می‌کند». فیلمبردار نیک ریمی متیوز، ویرایش شده توسط کالین پاتون و ریچارد متلر و موسیقی اثر آن نیکیتین می باشد.

 

 

فیلم آی. اس. اس 2023 I.S.S همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

I.S.S. 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها