کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




The Equalizer Hamahang
0
فیلم اکولایزر 2014

خلاصه داستان

داستان فیلم اکولایزر The Equalizer 2014، درباره رابرت مک‌کال مردی مرموز است که در یک فروشگاه بزرگ کار می‌کند. او شب‌ها برای صرف چایی و خواندن کتاب به یک رستوران کوچک می‌رود و دختری جوان به نام تری (کلویی گریس مورتس) را در آن رستوران می بیند. تری توسط مافیای روس منطقه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و مک‌کال تصمیم می‌گیرد به او کمک کرده و عدالت را برای او اجرا کند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم اکولایزر 2014

فیلم اکولایزر 2014، The Equalizer محصول سال ۲۰۱۴ یک فیلم اکشن، جنایی و دلهره‌آور آمریکایی است که بر اساس مجموعه تلویزیونی به همین نام ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی آنتوان فوکوآ و نویسندگی ریچارد ونک ساخته شده و بازیگرانی همچون دنزل واشینگتن، مارتون سوکاس، کلویی گریس مورتس، دیوید هاربر، بیل پولمن، ملیسا لیو و هیلی بنت در آن ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم اکولایزر 2014، درباره رابرت مک‌کال مردی مرموز است که در یک فروشگاه بزرگ کار می‌کند. او شب‌ها برای صرف چایی و خواندن کتاب به یک رستوران کوچک می‌رود و دختری جوان به نام تری (کلویی گریس مورتس) را در آن رستوران می بیند. تری توسط مافیای روس منطقه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و مک‌کال تصمیم می‌گیرد به او کمک کرده و عدالت را برای او اجرا کند.

 برخی از نکات مهم فیلم

دنزل واشینگتن در فیلم اکولایزر 2014، نقشی متفاوت را از خود به نمایش می‌گذارد. او با بازی در نقش رابرت مک‌کال، مردی مرموز و خشن، توانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند. فیلم اکوالایزر صحنه‌های اکشن مهیج و نفس‌گیری دارد. این صحنه‌ها به خوبی کارگردانی شده‌اند و مخاطب را تا پایان فیلم درگیر می‌کنند.
فیلم اکولایزر 2014، پیامی امیدبخش دارد. این فیلم نشان می‌دهد که همیشه افراد خوبی هستند که حاضرند برای کمک به دیگران دست به کار شوند. فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شد و در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری، موسیقی متن و سکانس‌های اکشن هم مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم اکولایزر 2014 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Equalizer 2014 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها