کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها 2023 The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes- دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی بازی های مرگبار: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

در فیلم بازی های مرگبار: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها The Ballad of Songbirds and Snakes 2023، کوریولانوس اسنو 18 ساله، چندین دهه قبل از اینکه به رئیس‌جمهور ظالم پانم تبدیل شود، با راهنمایی دختری به نام لوسی گری بیرد، فرصتی برای تغییر آینده پیدا می‌کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes 2023

فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها 2023 The Ballad of Songbirds and Snakes، یک فیلم درام اکشن ماجراجویی آمریکایی می باشد که توسط فرانسیس لورنس کارگردانی شده و فیلمنامه آن توسط مایکل لسلی و مایکل آرنت نوشته شده است. بازیگرانی همچون تام بلیث، ریچل زگلر، جاش آندرس ریورا، هانتر شیفر، جیسون شوارتزمن، پیتر دینکلیج، اشلی لیائو، ناکس گیبسون، مکنزی لنسینگ، عامر حسین و غیره در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها 2023، بر اساس رمان سال ۲۰۲۰ (ترانه‌ای از آواز پرندگان و مارها) نوشته سوزان کالینز ساخته شده است. این فیلم به عنوان پیش‌درآمدی برای (بازی‌های گرسنگی) (۲۰۱۲) عمل می‌کند و پنجمین قسمت در سری فیلم‌های بازی‌های گرسنگی است.

فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها 2023، اولین نمایش جهانی خود را در برلین، آلمان، در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۳ برگزار کرد و در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ توسط شرکت فیلم‌سازی لاینزگیت در ایالات متحده آمریکا منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده و تاکنون ۳۱۵.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. موسیقی فیلم، اثر جیمز نیوتن هاوارد می باشد. تدوین را مارک یوشیکاوا بر عهده داشته و فیلمبرداری این آن توسط جو ویلیامز انجام شده است.

 

 

فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها 2023 The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Ballad of Songbirds and Snakes 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها