کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم خواهر مرگ 2023 Sister Death-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی خواهر مرگ

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی خواهر مرگ Sister Death 2023، در اسپانیای پس از جنگ، نارسیسا یک راهبه تازه کار با قدرت‌های ماورایی است که برای آموزش دختران جوان، به مدرسه‌ای می‌رود که در گذشته یک صومعه بوده است. با گذشت روزها، وقایع عجیب و موقعیت‌های نگران‌کننده‌ای که نارسیسا را عذاب می‌دهند، سرانجام او را به کشف اسرار وحشتناکی که صومعه را احاطه کرده سوق می‌دهد و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم خواهر مرگ 2023 Sister Death

فیلم خواهر مرگ 2023 Sister Death، یک فیلم ترسناک ماوراءالطبیعه اسپانیایی محصول سال 2023 است که کارگردانی آن بر عهده پاکو پلازا و نویسندگی آن توسط خورخه گوئریکائچواریا و پلازا انجام شده، با بازی آریا بدمار، آلمودنا آمور، مارو والدیویلسو، لوئیزا مرلاس، چلو ویوارس، آدریانا کامارنا، مارسلو کارواخال، دانیلا کاساس، مارینا دلگادو، کلودیا فرناندز آرویو و غیره …

 

 

نکات فیلم

فیلم خواهر مرگ 2023 Sister Death، پیش‌درآمدی برای فیلم 2017 ورونیکا است. این فیلم در جهان به عنوان افتتاحیه پنجاه و ششمین جشنواره فیلم سیتجس در تاریخ 5 اکتبر 2023 اولین بار به نمایش درآمد و سپس در تاریخ 27 اکتبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم تولیدی از ال استودیو است.

فیلمبرداری این پروژه در منطقه والنسیا در مارس 2022 آغاز شد. صومعه سنت جرونی دکوتالبا به عنوان مکان فیلمبرداری برای نشان دادن مدرسه و صومعه‌ای که داستان در آن رخ می‌دهد، انتخاب شد. انریکه لوپز لاوین، پابلو کروز و دیگو سوارز چیالوو وظایف تولید را بر عهده گرفتند،در حالی که دانیل اف آبلو  فیلمبرداری را برعهده گرفت و تدوینگر Martí Roca بود.

 

فیلم خواهر مرگ 2023 Sister Death همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Sister Death 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها