کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم داستان های آمریکایی American Fiction 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی داستان های آمریکایی
  • کارگردان:
  • سال ساخت: 2023
  • تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۱/۳۰
  • امتیاز IMDB: 7.6
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • مدت زمان: 01:40:00
  • محدوده سنی: 17+
  • ژانر: کمدی درام

خلاصه داستان

فیلم سینمایی داستان های آمریکایی American Fiction 2023، در مورد یک رمان‌نویس به نام مونک (با بازی جفری رایت) است که نوشته‌هایش به اندازه کافی با استقبال روبرو نمی‌شود و در کارش پیشرفتی نداشته است. حال مونک تصمیم می‌گیرد رمانی طنز با نامی مستعار نوشته و هدفش افشای ریاکاری‌های دنیای نشر است. در این میان موفقیت فوری این کتاب، مونک را مجبور می‌کند تا عمیق‌تر در هویت فرضی‌ خود فرو رفته و در نتیجه به قلب ریاکاری و دیوانگی که همیشه ادعا می‌کرد از آن بیزار است، کشیده می‌شود و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم داستان های آمریکایی American Fiction 2023

فیلم داستان های آمریکایی American Fiction 2023، یک فیلم کمدی درام آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی کورد جفرسون است که اولین کارگردانی بلند خود را به نمایش گذاشت. ستایش جفری رایت، تریسی الیس راس، عیسی رائه، استرلینگ کی براون، جان اورتیز، اریکا الکساندر، لزلی اوگامز، آدام برودی و کیت دیوید در این فیلم ایفای نقش می کنند.

 

 

نکات فیلم

فیلم داستان های آمریکایی American Fiction 2023، این رمان که بر اساس رمان «پاک کردن» نوشته پرسیوال اورت در سال 2001 است، داستان یک رمان‌نویس پروفسور سرخورده را دنبال می‌کند که طنز عجیبی از کتاب‌های کلیشه‌ای «سیاه» می‌نویسد، اما نخبگان لیبرال آن را با ادبیات جدی اشتباه می‌گیرند و به فروش بالایی و انتقادی منتشر می‌کنند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 8 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و در آنجا برنده جایزه منتخب مردم شد.

این فیلم به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال 2023 توسط موسسه فیلم آمریکا معرفی شد و جوایز متعددی از جمله بهترین فیلمنامه اقتباسی در هفتاد و هفتمین دوره جوایز فیلم آکادمی بریتانیا دریافت کرد. همچنین در نود و ششمین دوره جوایز اسکار پنج نامزدی از جمله بهترین فیلم دریافت کرد.

فیلم داستان های آمریکایی American Fiction 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

American Fiction 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها