کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم شب خاموش 2023 Silent Night، یک فیلم آمریکایی اکشن، جنایی است که کارگردانی آن را جان وو بر عهده داشته و نویسندگی آن را رابرت آرچر لین انجام داده است.-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی شب خاموش

خلاصه داستان

فیلم شب خاموش Silent Night 2023، در مورد پدری به نام گودلاک (با بازی یوئل کینامان) است که پس از مرگ دردناک پسر کوچکش در یک تیراندازی، برای گرفتن انتقام به دنیای زیرزمینی جنایتکاران نفوذ می‌کند ...

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم شب خاموش 2023 Silent Night

فیلم شب خاموش 2023 Silent Night، یک فیلم آمریکایی اکشن، جنایی است که کارگردانی آن را جان وو بر عهده داشته و نویسندگی آن را رابرت آرچر لین انجام داده است. بازیگران چون یوئل کینامان، کید کادی، کاتالینا ساندینو مورنو، هارولد تورس، وینی اوبراین، یوکو هامامورا، آنتونی جولیتی، جان پولاک و غیره … در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

 

نکات فیلم

در اکتبر 2021، فیلم شب خاموش 2023 Silent Night، ابتدا به عنوان یک فیلم معمایی هیجان انگیز بدون دیالوگ اعلام شد. جان وو، کارگردان فیلم، گفت: کل فیلم بدون دیالوگ است. این امکان را به من داد تا با استفاده از تصاویر داستان را روایت کنم و احساسات شخصیت‌ها را نشان دهم. ما به جای زبان از موسیقی استفاده کردیم. و فیلم در مورد بینایی و شنوایی است. بودجه کمی محدود بود و برنامه زمانی تنگاتنگ، اما این موضوع باعث شد سبک کاری‌ام را تغییر دهم. موسیقی فیلم ساخته مارکو بلترامی می باشد و فیلمبرداری آن را شارون میر بر عهده گرفته است.

فیلم شب خاموش 2023 Silent Night همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Silent Night 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها