کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ماموریت غیر ممکن Mission: Impossible 1996-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ماموریت غیر ممکن

خلاصه داستان

فیلم سینمایی ماموریت غیر ممکن Mission: Impossible 1996، یک مامور آمریکایی که اشتباهاً مورد اتهام خیانتکاری قرار گرفته است، باید به تنهایی تلاش کند و بدون کمک، سازمان جاسوس واقعی را بیابد…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ماموریت غیر ممکن Mission: Impossible 1996

فیلم ماموریت غیر ممکن Mission: Impossible 1996، یک فیلم اکشن ماجرایی آمریکایی است به کارگردانی برایان دی پالما و تهیه کنندگی و بازی تام کروز بر اساس فیلمنامه ای از دیوید کوپ و رابرت تاون و داستانی از کوپ و استیون زیلیان می باشد. جان وویت، هنری چرنی، امانوئل بیارت، ژان رنو، وینگ ریمز، کریستین اسکات توماس و ونسا ردگریو نیز در این فیلم ایفای نقش کردند.

 

 

نکات فیلم

فیلم ماموریت غیر ممکن Mission: Impossible 1996، تعدادی از بازیگران سریال اصلی تلویزیونی که از سال 1966 تا 1973 پخش شد، به این فیلم واکنش منفی نشان دادند. در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 65 نقد، با میانگین امتیاز 6.1/10، دارای 66% محبوبیت است. فیلمبرداری Stephen H. Burum، ویرایش شده توسط پل هیرش و موسیقی از دنی الفمن می باشد.

 

 

 

فیلم ماموریت غیر ممکن Mission: Impossible 1996 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Mission: Impossible 1996 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها