کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم کتاب سیاه 2023 The Black Book-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی کتاب سیاه

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی کتاب سیاه The Black Book 2023، زمانی که پسر یک کشیش به نام پل ادیما که به تازگی همسرش را از دست داده، به اشتباه به آدم ربایی متهم می‌شود، پل برای اجرای عدالت وارد عمل شده و برای تبرئه پسرش با گروهی از پلیس‌های فاسد مبارزه می‌کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم کتاب سیاه 2023 The Black Book

فیلم کتاب سیاه 2023 The Black Book، یک فیلم نیجریه‌ای در ژانر جنایی و هیجان انگیز می باشد که توسط ادیتی افیونگ تهیه و کارگردانی شده است و بازیگرانی همچون ریچارد موفه دامیجو، سام دد، شفی بلو، فمی برانچ، الکس اوسیفو، آده لائویه و ایرتی دویل و … در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم کتاب سیاه 2023 The Black Book، در 22 سپتامبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد، روزنامه آنلاین نیجریه‌ای پریمیوم تایمز شخصیت ریچارد موفه دامیجو در فیلم را به دلیل داستانی که به سمت یک قاتل سابق می‌گراید که اکنون دوباره به دنیای زیرزمینی جنایی بازگشته، به شخصیت جان ویک تشبیه کرده است. تدوین کاری از آنتونیو روئی ریبیرو و فیمبردار ینکا ادوارد می باشد. موسیقی فیلم را کولانن ایکیو ساخته است.

فیلم کتاب سیاه 2023 The Black Book همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Black Book 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها