کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اکران فیلم Bad Boys 4 در تابستان 2024
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



اکران فیلم Bad Boys 4 در تابستان 2024

پسران بد 4، یک فیلم اکشن با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس است که در تابستان 2024 اکران خواهد شد. Bad Boys 4 چهارمین فیلم از این سری فیلم های اکشن با بازی مارتین لارنس و ویل اسمیت در نقش های اصلی است که هنوز عنوان رسمی آن اعلام نشده است اما کمپانی سونی به تازگی تاریخ اکران این اثر را مشخص کرده است.

….

bad boys for life hamahang

…..

فیلم «پسران بد 4» قرار است داستان افسران پلیس میامی مایک لوری و مارکوس برنت را دنبال کند که قرار است ماجراجویی دیگری داشته باشند. این فیلم حدودا چهار سال پس از سومین فیلم، پسران بد برای زندگی، ساخته می‌شود که نتوانست در باکس آفیس خوب ظاهر شود.

اگرچه فاصله بین فیلم های سوم و چهارم این مجموعه فیلم بسیار زیاد به نظر می رسد، اما باید گفت که فاصله بین فیلم های قبلی نیز بسیار زیاد بود. اولین فیلم از این فرانچایز در سال 1374 اکران شد، در حالی که فیلم دوم در سال 1382 آماده اکران شد. پسران بد 4 نیز همانند فیلم سوم به کارگردانی عادل العربی و بلا فلاح که به تازگی کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است، ساخته خواهد شد.

از جمله بازیگرانی که در «پسران بد 4» در کنار مارتین لارنس و ویل اسمیت به ایفای نقش می پردازند می توان به ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، پائولا نونس، ریا سیهورن، ارین دین، لون گرافود و تاشا اسمیت اشاره کرد. فیلم «پسران بد 4» در تاریخ 14 ژوئن 2024 (جمعه 25 ژوئن 1403) اکران خواهد شد.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها