کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

فیلم Oppenheimer در رکوردی تازه در جمع پرفروش‌ترین فیلم‌ها با رده سنی R قرار گرفت
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



فیلم Oppenheimer توانسته در همین سه هفته ابتدایی اکرانش در جمع پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما با رده سنی R قرار بگیرد.

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین اثر از کریستوفر نولان به شمار می‌رود که توانسته در همین سه هفته ابتدایی حضورش روی پرده سینماها به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و از لحاظ مالی موفقیت خوبی برای کمپانی یونیورسال باشد.

فیلم «اوپنهایمر» موفق شد تا در طی این مدت از اکرانش در سراسر جهان به فروش جهانی بیش از ۵۵۰ میلیون دلار دست پیدا کند و به این ترتیب، خودش را به جمع ۱۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما با رده سنی R اضافه کند. فیلم «اوپنهایمر» با پشت سر گذاشتن فروش فیلم پلیس بورلی هیلز (Beverly Hills Cop) محصول سال ۱۹۸۴ توانست خودش را به جمع این ۱۰ فیلم پرفروش برساند.

فیلم «اوپنهایمر» علاوه بر این به عنوان پرفروش فیلم تاریخ سینما درباره جنگ جهانی دوم شناخته شده است و همچنین پس از فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises)، فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight)، فیلم تلقین (Inception) و فیلم میان‌ستاره‌ای (Interstellar) پنجمین فیلم پرفروش کریستوفر نولان نیز است.

منبع: گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها