کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم قانون شکنان ۲ The Roundup-hamahang
0
فیلم سینمایی قانون شکنان 2

خلاصه داستان

یک افسر پلیس به نام ما سئوک دو (با بازی ما دونگ سوک) مأموریت پیدا می‌کند یک فراری را که به ویتنام گریخته است، به کشور بازگرداند. با این حال او به زودی درگیر پرونده‌ قتل دیگری می‌شود که براساس آن یک قاتل سال‌ها گردشگران را هدف قرار داده است...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم قانون شکنان ۲ The Roundup

فیلم قانون شکنان ۲ The Roundup، یک فیلم ماجراجویی، اکشن و جنایی و به کارگردانی سانگ یونگ است. فیلمنامه این فیلم نیز به صورت مشترک توسط ما دونگ سوک، مین سونگ کیم، سونگ یونگ لی و جونگ جونگ لی نوشته شده است. ما دونگ سوک، سون سوک کو، گوی هوا چوی، پارک جی هوان، هیو دونگ وون، ها جون و پارک جی یونگ در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم قانون شکنان ۲ The Roundup، دنباله ای بر فیلم The Outlaws 2007 محصول کشور کره جنوبی می باشد. این فیلم پس از اکران با بازخوردهای مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان مواجه شد به طوری که از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم های پلیسی یاد شده است. این فیلم در حال حاضر با فروش بیش از 101 میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم سال 2022 کره جنوبی است و همچنین سومین فیلم پرفروش داخلی کره جنوبی است.

 

 

فیلم قانون شکنان ۲ (2022) The Roundup همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Roundup 2022 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها