کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

قتل داریوش مهرجویی و همسرش
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



داریوش مهرجویی و همسرش- دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

در روزهای اخیر، جامعه سینمای ایران با یک واقعه تراژیک روبرو شده است.  داریوش مهرجویی، کارگردان بزرگ سینمای ایران، و همسرش، وحیده محمدی فر، به طرز مشکوکی در یکی از ویلاهای کرج به قتل رسیده‌اند. در حال حاضر، کارآگاهان جنایی استان البرز در حال بررسی و تحقیق در مورد فوت این کارگردان سرشناس سینمای ایران و همسرش هستند.

 

شواهد نشان می‌دهد که این جرم به دنبال ضرباتی از سلاح سرد به ناحیه گردن و اعضای بدن صورت مقتولین گرفته است. قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در منطقه فرخ آباد در شهرک زیبادشت در شهرستان فردیس اتفاق افتاده است.

 

از تهدید به مرگ تا قتل مهرجویی و همسرش

 

وحیده محمدی فر، همسر مهرجویی، قبل از این حادثه، در شبکه‌های اجتماعی از حمله ناشناسی به منزل خود خبر داد. او در اینستاگرام خود این گونه نوشت که فردی به خانه آنها حمله کرده و آنها را تهدید به مرگ و فرار کرده است. علاوه بر این از دزدیده‌شدن دارایی‌های ارزشمند خود خبر داد تا بدین ترتیب مردم آگاه باشند و کسی اقدام به خرید آن اقلام مسروقه نکند.  این قتل در بازه زمانی بین ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ اتفاق افتاده و مونا، دختر داریوش مهرجویی، ساعت ۱۰ شب وارد خانه شده و جسد پدر و مادرش را کشف کرده و این ماجرا را به پلیس اطلاع داده است.

 

دنیای فیلم و سریال همآهنگ - داریوش مهرجویی
درباره داریوش مهرجویی

 

داریوش مهرجویی یکی از فیلم‌سازان برجسته ایران بود و نقش مهمی در توسعه و شکل‌دهی به موج نوی سینمای ایران ایفا کرده است. او با ساختن فیلم “گاو” در سال ۱۳۴۸، توجه‌ها را به سمت سینمای ایران جلب کرد و به موج نوی سینمای ایران راهی داد. پس از انقلاب ۱۳۵۷، او مدتی از ایران خارج شد، اما بعد ها به کشور بازگشت و به فیلم‌سازی ادامه داد. او همچنین عضو فرهنگستان هنر شد و فیلم‌های مهمی از جمله “اجاره‌نشین‌ها ۱۳۶۵”، “هامون ۱۳۶۸”، “سارا ۱۳۷۱”، “پری۱۳۷۳”، “لیلا ۱۳۷۵”، “درخت گلابی ۱۳۷۶”، “مهمان مامان ۱۳۸۲” و “سنتوری ۱۳۸۵” را ساخت. او یکی از مهم‌ترین نمایندگان سینمای ایران بود و مرگ وی یک افت فاجعه‌بار برای صنعت سینما و جامعه هنری ایران است.

دنیای فیلم و سریال همآهنگ - داریوش مهرجویی
منبع: گیمفا
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها