کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

داریو اسکارداین مدیر اجرایی سریال Daredevil: Born Again
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



سریال Daredevil: Born Again

داریو اسکارداین مدیر اجرایی سریال Daredevil: Born Again

داریو اسکارداین مدیر اجرایی سریال Daredevil: Born Again، استودیو مارول اعلام کرد که داریو اسکارداین، نویسنده و تهیه کننده به عنوان مدیر اجرایی سریال «دردویل تولد دوباره» ژانر درام، اکشن انتخاب شده است. اسکارداین در سریال «دردویل» به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی فعالیت داشت و در نوشتن و تولید چندین قسمت از این سریال، از جمله قسمت پایانی آن، مشارکت کرد. او همچنین در سریال‌های «لوک کیج»، «جسیکا جونز» و «آقای شگفت‌انگیز» نیز به عنوان نویسنده و تهیه کننده فعالیت داشته است.

اسکارداین در مورد حضورش در این سریال گفت: «من از اینکه دوباره فرصت دارم با تیم فوق‌العاده‌ای از سازندگان در استودیو مارول برای بازآفرینی دردویل همکاری کنم، هیجان‌زده هستم. مت مرداک یکی از محبوب‌ترین و نمادین‌ترین شخصیت‌های مارول است و من مشتاقانه منتظر هستم تا داستان او را به روشی جدید و تازه برای مخاطبان جدید و قدیمی روایت کنم.»

جزئیات بیشتری از سریال «دردویل تولد دوباره» هنوز اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که این سریال در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ اکران شود. انتخاب اسکارداین به عنوان مدیر اجرایی سریال «دردویل تولد دوباره» خبر خوشی برای طرفداران این سریال است. اسکارداین از نویسندگان و تهیه کنندگان باتجربه‌ای است که آشنایی خوبی با شخصیت دردویل دارد. او می‌تواند به ساخت یک سریال موفق و درخور این شخصیت کمک کند.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها