کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم مرد راه‌آهن 2013 The Railway Man-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی مرد راه‌آهن

خلاصه داستان

 اریک لومکس یکی از هزاران اسیر جنگی متفقین بود که در طول جنگ جهانی دوم مجبور به کار بر روی ساخت راه آهن تایلند/برمه شد. تجربیات او پس از کشف رادیوی مخفی که برای رساندن اخبار و امید به همکارانش ساخته بود. او را تحت تاثیر قرار داد و از دنیا دور شد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم مرد راه‌آهن 2013 The Railway Man

فیلم مرد راه‌آهن The Railway Man،یک درام زندگی‌نامه‌ای رمانتیک محصول کشور سوئیس، انگلستان و استرالیا به کارگردانی جاناتان تپلیتزکی می باشد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط فرانک کوترل بویس، اندی پترسون نوشته شده است. این فیلم نامه بر اساس کتابی به همین نام نوشته اریک لومکس نگاشته شده است. بازیگرانی چون کالین فرث، نیکول کیدمن، جرمی اروین، استلان اسکاشگارد، سام رید، تانورا ایشیدا و هیرویوکی سانادا در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم مرد راه‌آهن،  این فیلم پس از اکران با بازخوردهای مثبت بسیاری مواجه شد و با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان مواجه شد، به طوری که حالات چهره، بازی خوب بازیگران به ویژه نیکول کیدمن، داستان واقعی، طراحی صحنه و لباس، شیوه کارگردانی، از نحوه فیلمبرداری و همچنین فیلمنامه تقدیر شد.

پس از حضور در بسیاری از جشنواره های بین المللی برنده 7 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین بازیگر زن با بازی نیکول کیدمن، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن شد و نامزد دریافت 20 جایزه دیگر از جمله از جمله می توان به نامزدی بهترین فیلم بین المللی، بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین صداگذاری، بهترین فیلمنامه و بهترین تدوین اشاره کرد.

 

 

فیلم مرد راه‌آهن 2013 The Railway Man همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Railway Man 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها