کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

مگان مارکل کارمند دیجیتال می شود
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



 

مگان مارکل کارمند دیجیتال می شود

مگان مارکل به عنوان کارمند دیجیتال «کمی عینکی» در ویدیوی شوخی‌ آمیز شرکت لاته مورد علاقه‌اش ظاهر می‌شود. شرکت لاته فوری مگان را در آخرین ویدیوی اینستاگرام خود به نمایش گذاشت مگان مارکل از انجام کارهای شوخی‌آمیز برای شرکت لاته مورد علاقه‌اش واهمه‌ای ندارد.

دوشس DuchessT در ویدیویی که روز سه‌شنبه در صفحه اینستاگرام کلور منتشر شد، ظاهر شد. برند لاته فوری با نوشتن در توضیحات، حضور مگان را این‌گونه تیتر کرد: (وای، الان خیلی مشغولمون کردید! مجبور شدیم کمک بیاریم ) ویدیو با استقبال هانا مِندوزا، بنیان‌گذار شرکت کلور، از بینندگان در مقر کلور آغاز شد، در حالی که او از بخش‌های مختلف شرکت بازدید می‌کرد.

….

meghan hamahang

….

مگان مارکل در ویدیوی ریلز اینستاگرام برای برند لاته که قبلاً به اپرا وینفری هدیه داده بود، ستاره شد. او گفت: می‌خواهم از تیم فوق‌العاده کلور در مقر ما تشکر کنم. بدون آن‌ها، ما هیچیم، در حالی که تیم تحقق را که در حال بسته‌بندی جعبه‌ها بودند، معرفی می‌کرد.

هنگامی که او شوخی کرد که تیم از سال ۲۰۱۹ تا به حال به ترانه‌های بریتنی گوش می‌دهند، ویدیو بر روی مگان زوم کرد که در کنار گروه کار می‌کرد. سپس مِندوزا در دفتر نشسته و تیم دیجیتال خیلی باهوش و کمی عینکی را معرفی کرد. مگان در پشت میز کار مِندوزا قرار داشت، با عینک و لباس‌های رسمی و غیررسمی.

هنگامی که مِندوزا به بیرون رفت تا چسبی که همه‌ی ما را به هم می‌چسباند را معرفی کند، دوباره مگان دیده شد، این بار او به مِندوزا نوشیدنی از یخچال داد و بعداً دیده شد که با یکی از اعضای تیم خوش‌وبش می‌کند. مگان مارکل افشا کرد که احتمالاً چه چیزی در لیست کریسمس پسرش، پرنس آرچی، قرار دارد و چرا او آن را دریافت نخواهد کرد.

در یک خبرنامه در سال ۲۰۲۰، مگان گفت که این سرمایه‌گذاری برای حمایت از یک کارآفرین زن پرشور که اولویت بخشیدن به ساخت جامعه در کنار کسب‌وکار خود را دارد، انجام شده است. او گفت: من به تعهد هانا برای تهیه مواد اولیه اخلاقی و ایجاد محصولی که من شخصاً دوست دارم و دارای رویکردی جامع به سلامتی است، افتخار می‌کنم. من به او و شرکتش اعتقاد دارم.

سه سال پیش، همه چیز تغییر کرد. هیچ‌کس جز مگان و دوشس، شروع به نوشیدن لاته‌های ما نکرد. نه تنها او محصول را دوست داشت، بلکه به شدت به حمایت از بنیان‌گذاران زن، تهیه پایدار مواد اولیه و بازگشت عدالت غذایی ما علاقه‌مند بود، او گفت مِندوزا مگان را به عنوان اولین سرمایه‌گذار شرکت و مشاور و بزرگترین طرفدار کلور می شناسد.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها