کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال نابینا Blind 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال نابینا
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12
episode
قسمت 13
episode
قسمت 14
episode
قسمت 15
episode
قسمت 16

خلاصه داستان

سریال نابینا Blind 2022، داستان سه فرد معمولی به نام‌ های ریو سونگ جون، ریو سونگ هون و جو یون کی را دنبال می‌ کند که به ناحق درگیر مجموعه‌ ای از قتل‌ های زنجیره‌ ای می‌شوند. حال این سه نفر سعی در کشف حقیقت پشت این مرگ‌ ها دارند و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال نابینا Blind 2022

سریال نابینا Blind 2022، یک سریال درام معمایی و هیجان انگیز کره‌ای به کارگردانی شین یونگ هوی می باشد. فیلمنامه توسط کوون کی کیونگ جی به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی سریال را کیم سونگ مین، یون جونگ بین و… برعهده داشته اند. هنرمندانی نظیر تیک یئون، ها سوک جین، یون جی یونگ، پارک جی بین و یونگ اوی ووک در این سریال حضور دارند.

 

نکات سریال

سریال نابینا Blind 2022، بازخوردهای مثبت فراوانی دریافت کرده و با استقبال بالایی از سوی بینندگان روبه رو شده است به طوری که برای بازی های بازیگران به ویژه ها سیوک جین، داستان معمایی، نحوه کارگردانی، فیلمنامه، نحوه فیلمبرداری، شخصیت‌ پردازی‌ ها و موسیقی متن تحسین شده است. موسیقی متن این سریال اثری از گائمی می باشد.

 

سریال نابینا Blind 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Blind 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها