کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ریدلی اسکات در مورد فیلم Joker نظر می دهد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



ریدلی اسکات در مورد فیلم Joker نظر می دهد

ریدلی اسکات، کارگردان بنام سینما، اخیراً دیدگاه‌های خود را درباره‌ی فیلم پرستایش‌ شده جوکر Joker بیان کرده که با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران این فیلم جنایی مواجه شده است. اظهارات او در مورد جوکر در روزهای اخیر، موضوع بحث‌های فراوانی در محافل سینمایی بوده است. در حالی که برخی از انتقادات او را نشانه‌ای از درک نادرست از این اثر تلقی می‌کنند، دیگران نظرات او را کاملاً منطقی و قابل درک می‌دانند.

 

jokerهمآهنگ

 

اسکات در مصاحبه‌ای با ددلاین، ضمن ابراز تحسین از بازی واکین فینیکس در جوکر Joker، که باعث شد او را برای بازی در نقش ناپلئون انتخاب کند، اظهار داشت: بازی او در این فیلم واقعاً مرا مسحور کرد. اما، من خشونت موجود در فیلم را تأیید نمی‌کنم. او همچنین به شباهت‌های روایی فیلم جوکر با نمایشنامه‌های شکسپیر اشاره کرده و بیان داشت که فینیکس توانایی بازی در هر نقشی را دارد، از جمله نقش‌هایی به شدت چالش‌برانگیز مانند جوکر که شامل صحنه‌هایی است که او تا به حال نظیرش را ندیده است.

 

Joker-همآهنگ

 

در حالی که ریدلی اسکات تلاش کرده است دیدگاهی متوازن نسبت به جوکر ارائه دهد و هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف فیلم را با احترام کامل به سازندگان آن بیان کند، این رویکرد نتوانسته است از ایجاد جنجال در اینترنت جلوگیری کند. تبادل نظر درباره دیدگاه‌های او در مورد جوکر در جامعه سینمایی ادامه دارد. یکی از کاربران در انتقاد به اسکات نوشته است که جوکر خشونت را ترویج نمی‌کند بلکه به عنوان یک هشدار عمل می‌کند که عواقب فروپاشی نظم اجتماعی را به تصویر می‌کشد، با اشاره به سکانس‌هایی که بروس وین و آرتور را در تیمارستان نشان می‌دهد.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها