کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بررسی انیمیشن Carls Date
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



بررسی انیمیشن Carls Date

 انیمیشن کوتاه قرار کارل Carls Date، به ماجراجویی جدید کارل فردریکسن می‌پردازد که به ناچار با یک دوست خانم به قرار ملاقات می‌رود، بی‌آنکه ایده‌ای از نحوه‌ی برگزاری قرار داشته باشد و داگ، دوست وفادارش، به کمک او می‌آید تا نگرانی‌هایش را تسکین دهد.

 

Carls Date همآهنگ

 

این انیمیشن کوتاه کمدی پس از انتشار مینی سریال روز‌های داگ در سال ۲۰۲۱، که شامل ۶ قسمت حدودا ۹ دقیقه‌ای با محوریت کارل فردریکسن بود، منتشر شده است. مینی سریال مورد توجه قرار گرفت و به عنوان یک اثر سرگرم‌کننده و مثبت از آب درآمد. با این حال، قسمت پایانی این مجموعه به دلایلی از بقیه جدا شده و تصمیم گرفته شد تا به صورت یک انیمیشن کوتاه در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

 

Carls Date همآهنگ

 

انیمیشن کوتاه قرار کارل Carls Date، از نظر ساختاری یک اثر موفق و دلنشین است و باب پیترسون باز هم توانسته فضای داستانی بالا را زنده کند، با ارجاعات زیبا به انیمیشن اصلی از جمله قاب عکس همسر کارل و موسیقی متن گوش‌نوازی که مایکل جاکینو ساخته بود. اما انتقاداتی به تصمیمات کمپانی پیکسار وارد است که ممکن است به کاراکتر محبوب کارل فردریکسن آسیب زده باشد.

 

carls date pixar همآهنگ

 

در انیمیشن اصلی، کارل به عنوان یک پیرمرد وفادار و متعهد به همسرش معرفی شده بود، و این ویژگی او را به شخصیتی دوست‌ داشتنی و منحصر به‌ فرد تبدیل کرده بود. این انیمیشن کوتاه ممکن است این ویژگی منحصر به فرد را به خطر اندازد و پایانی نه چندان رضایت‌بخش برای کاراکتر کارل به ارمغان آورد. به طور کلی، قرار کارل Carls Date، که ابتدا قرار بود بخشی از روز‌های داگ باشد، تحت تأثیر تصمیمات پیکسار برای فروش بیشتر قرار گرفته است. اگرچه انیمیشن از لحاظ محتوایی و ساختاری جذاب است، اما تصمیمات استودیو پایانی نه چندان مناسب برای شخصیت کارل را رقم زده‌اند.

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها