کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

نویسنده انتقام جویان 6 طرفداران خوشحال و نگران کرده است
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



نویسنده فیلم انتقام جویان 6 اخیرا توسط استودیو مارول (Marvel Studios) مشخص شده و چنان که به نظر می‌رسد، طرفداران را هم امیدوار می‌کند و هم نگران!

مایکل والدرون (Michael Waldron) نویسنده و تهیه‌کننده اهل آمریکاست که از سال ۲۰۱۴ کار حرفه‌ای در این زمینه را شروع کرده و از موفق‌ترین پروژه‌های او می‌توان به سریال فوق‌العاده محبوب Rick And Morty اشاره کرد. با این حال والدرون حدود دو سال پیش برای نویسندگی سریالی تحت عنوان Loki توسط کوین فایگی (Kevin Feige) انتخاب شد و به همین ترتیب وارد دنیای سینمایی مارول شد تا ماجراجویی عجیب و غریب لوکی را روایت کند.

در واقع سریال Loki یکی از بهترین کارهای والدرون حساب می‌شود که نظر مثبت بسیاری از طرفداران و همچنین منتقدین را به همراه داشت، در حالی که پس از آن فایگی یکبار دیگر به قلم این نویسنده اعتماد کرد تا داستان فیلم Doctor Strange: In The Multiverse of Madness را نگارش کند. اما متاسفانه نوشته‌های والدرون به صورت کامل در فیلم نهایی به تصویر کشیده نشدند و برای مثال صحنه حضور مستر فنتستیک (Mr. Fantastic) به کلی دستخوش تغییرات شد. به همین روال نیز فیلم نهایی چندان مورد استقبال بینندگان و همچنین منتقدان واقع نشد و طرفداران آن را به عنوان یک پتانسیل هدر رفته خطاب می‌کنند. این در حالی است که پس از این اثر سینمایی، حال فایگی یکبار دیگر به این نویسنده اعتماد کرده و او را برای نگارش داستان مهم‌ترین اثر سینمایی در کل سه فاز چهارم، پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول، یعنی Avengers: Secret Wars انتخاب کرده است! موردی که باعث خوشحالی و در عین حال نگرانی طرفداران شده و طرفداران را به دو دسته کاملا موافق و مخالف تقسیم کرده است.

 

منبع : SARGARME

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها