کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

هنری کویل با ظاهری متفاوت در فیلم Argylle
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

هنری کویل با ظاهری متفاوت در فیلم Argylle

تصویر جدیدی از فیلم آرگایل Argylle، با ظاهر متفاوت هنری کویل منتشر شده است. این فیلم اکشن و کمدی را متیو وان کارگردانی کرده است تا اینکه طرفدارانش را به سینما بکشاند. در این اثر جدید جیسون فوکس نویسندگی کرده است. برایس دالاس هاوارد به عنوان بازیگر نقش اصلی در ماجراهای هیجان انگیز فیلم کار می کند . شخصیت دیگری هم به داستان اضافه شده که دوآلیپا خواننده مشهور بریتانیایی-آلبانی آن را بازی می کند.

 

argylle

 

داستان فیلم حول محور دست نوشته های نویسنده ای می باشد به نام الی کانوی که نظر باندهای تبهکاران زیر زمینی را به خود جلب می کند . جریانی که باعث می شود آدمکش ها به سمتش روانه شوند و الی برای نجات خود وارد بازی هیجان انگیز آنها می شود و بیشتر او را با دنیای کثیفشان درگیر می کند .

در فیلم Argylle، شخصیتی به نام آرگایل را خواهیم شناخت که توسط هنری کویل به نمایش در می آید. این شخصت از دل دست نوشته های الی وارد دنیا واقعی گذشته شده و باعث ماجراهای جذابی می شود . اکنون تصویری جدیدی از شخصیت آرگایل منتشر شده که ظاهر متفاوت هنری کویل رانشان می دهد کسی که به نظر می رسد ترکیبی از شخصیتهای جیمزباند، سوپرمن و ایوان دراگو می باشد. احتمالا تاریخ اکران فیلم در 2 فوریه 2024 می باشد .

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها