کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اخبار جدید از فیلم The Marvels 2023
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



اخبار جدید از فیلم The Marvels 2023

اخبار جدید از فیلم The Marvels 2023، عوامل فیلم The Marvels، که تجربه خود در مورد روند تولید این فیلم را به اشتراک گذاشته بودن حال با انتقادات نه چندان رضایت بخشی در مورد این سریال از طرف مخاطبان و منتقدان مواجه شدند. گوشه ای از تجزبیات عوامل : مثلا بری لارسون از هیجان انگیز بودن پوشیدن لباس کاپیتان مارول برای اولین بار خبر داد همچنین کارگردان این فیلم گفت که منتظر عکس العمل بینندگان در مورد اثر کاپیتان مارول بر روی مخاطبین است.

داستان فیلم The Marvels در مورد پیوند خوردن کاملا خان و کاپیتان مارول است که هر زمان که این دو نفر از قدرتهایشان استفاده می کنند جاهایشان در فضا و زمان عوض می شود. فیلم مارول‌ها The Marvels، اثری جدید در دنیای سینمایی مارول است در ژانر ماجراجویی که شخصیتهای کاپیتان مارول، مانیکا رمبو و کامالا خان ما را به دنیایشان می برند.

این فیلم دنباله ای برای فیلم 2019 Captain Marvel و مینی سریال 2022 Ms. Marvel می باشد. فیلم مارول ها در MCU ساخته شد و سومین پروژه سینمایش می باشد. نیا داکاستا کارگردان اثر و مگان مک‌دونل و الیسا کاراسیک فیلمنامه فیلم را به صورت مشترک نوشته اند.

در فیلم بازیگرانی همچون بری لارسون (در نقش کرول دنورز) تیونا پریس (در نقش مانیکا رمبو) و امان ولانی (در نقش کامالا خان) و همچنین زوی اشتن، گری لویس، پارک سئو-جون، زنوبیا شروف، موهان کاپور و ساموئل ل. جکسون به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم مارول ها با این که فاز 5 ام سینمای مارول می باشد اما نتوانست رضایت مخاطبان و منتقدین سریال را جلب کند و نمره نه چندان خوبی در سایت IMDB کسب کرد. فیلم The Marvels در 10 نوامبر 2023 اکران شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها