کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

پایان سریال Superman Lois در فصل چهارم
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



پایان سریال Superman Lois در فصل چهارم

در سالهای اخیر شبکه cw به ساخت سریالهای با ارزشی پرداخت که از جمله می توان به سریال درام  سوپرمن و لویئس اشاره کرد که پایان سریال Superman Lois در فصل چهارم خواهد بود. زمانی بسیاری از سریالهای فانتزی خاطره انگیز توسط شبکه cw تولید می شد اما در سالهای اخیر با افت زیادی در تولید این گونه از فیلمها در شبکه مواجه شد تا جایی که با ورود جیمیز کان و پیتر سفران به عنوان مدیران سینمایی جدید، تولید و پخش تمام آثار ابر قهرمانی در این شبکه متوقف شد و تنها تعدادی سریال ساخته شد که یکی از آنها سریال سوپرمن و لوئیس می باشد.

سریال، داستان زندگی کلارک کنت و معشوقه اش را به تصویر می کشد و با اینکه جزء آثار با کیفیت و جذاب شبکه cw می باشد اما باز هم بازخورد چندان قابل توجهی از طرف مخاطبان دریافت نکرد. سه فصل این سریال پخش شده و طبق خبرهای منتشر شده با فصل چهارم تولید و پخش آن پایان خواهد یافت.

اما موردی که در این سریال در مورد سوپرمن جلب توجه می کرد علاقه او به خانواده و این که به عنوان یک همسر و پدر وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد تا اینکه فقط بخواهد دنیا را از دست تهدیدات مختلف نجات دهد. از این رو زندگی شخصی سوپرمن بارها مورد تهدید قرار می گیرد و دچار چالشهای بزرگ می شود که ذهن و احساساتش مورد آزمایش قرار می گیرد . جلوه های بصری این سریال نسبت به ساخته های دیگر این شبکه با کیفیت تر و ارزشمند تر است.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها