کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

انیمه بروس لی در سال ۲۰۲۴
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

انیمه بروس لی در سال ۲۰۲۴

یک انیمه سریالی جدید درباره میراث خانوادگی بروس لی به نام House of Lee در سال 2024 پخش خواهد شد.

….

خاندان لی1

….

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که انیمیشن سریالی جدیدی درباره میراث خانوادگی بروس لی به نام House of Lee در سال 2024 تقدیم طرفداران این اسطوره رزمی می شود که اولین تریلر این انیمه نیز پخش خواهد شده است.

…..

Untitled 1 Copy

…..

شانون لی، دختر بروس لی، در مورد انیمه House of Lee گفت: «انیمه یک رسانه شگفت انگیز برای بیان یک داستان واقعا خلاقانه است که هویت واقعی بروس لی را به نمایش می گذارد. من برای پتانسیل اکشن، فانتزی، تاریخی، فرهنگی و نوآوری این رسانه هیجان زده هستم. او سال ها به دنبال ساخت انیمه بروس لی بود و اکنون با امیلی یانگ، بنیانگذار پلتفرم Shibuya برای تولید انیمه همکاری کرده است.

….

house of Lee

…..

انیمیشن House of Lee به عنوان یک مجموعه اکشن فانتزی توصیف می شود که بروس لی افسانه ای را نشان می دهد که تیمی از جنگجویان اژدها را جمع می کند تا از فرو رفتن جهان در سایه و تاریکی جلوگیری کند. همانطور که توسط Deadline گزارش شده، این انیمیشن از جمله معروف بروس لی الهام گرفته شده است: کسانی که نمی دانند در تاریکی راه می روند هرگز نور را پیدا نمی کنند.

شانون لی اظهار داشت: «من رفتار امیلی و شیبوبا را دوست دارم. آنها هنرمندانی خلاق، سخت کوش و ماهر با برندی خارق العاده هستند. می دانستم که آنها شرکای خوبی خواهند بود. ظاهرا شانون لی پس از تماشای انیمیشن کوتاه خرگوش سفید تصمیم گرفت با شیبویا همکاری کند.

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها