کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




پنجه های خشم افسانه هنک 2022 Paws of Fury: The Legend of Hank - دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
پنجه های خشم: افسانه هنک

خلاصه داستان

انیمیشن پنجه های خشم: افسانه هنک، داستان یک سگ ماجراجو به نام هنک را تعریف می کند که آرزوی تبدیل شدن به یک سامورایی را دارد و به دنبال سرنوشت خود می رود.

درباره فیلم

Spread the love



پنجه های خشم افسانه هنک 2022 Paws of Fury: The Legend of Hank

پنجه های خشم افسانه هنک محصول کشورهای آمریکا، کانادا، انگستان، لهستان و چین می باشد. کارگردانان این انیمیشن اکشن و کمدی، مارک کوتسیر، راب مینکاف و کریس بیلی می باشند. نویسندگی فیلم نامه به طور مشترک توسط اد استون، نیت هاپر، مل بروکس، نورمن استینبرگ، اندرو برگمن، ریچارد پرایر و آلن اوجر به نگارش درآمده است. از جمله صدا پیشگان آن می توان به مایکل سرا، ساموئل ال. جکسون، ریکی جرویز، کایلی کویوکا، مل بروکس، جرج تاکی، گابریل ایگلسیاس و آصف مندوی اشاره کرد.

این انیمیشن با اقتباس از فیلم زین های شعله ور محصول سال 1974 ساخته شده است. همچنین موفق به کسب یک جایزه در جشنواره فیلم هارتلند 2022 شد.

 

 

پنجه های خشم افسانه هنک 2022 Paws of Fury: The Legend of Hank همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Paws of Fury: The Legend of Hank 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها