کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

شایعات حول بازیگران فیلم Deadpool 3
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

شایعات حول بازیگران فیلم Deadpool 3

کارگردان ددپول Deadpool 3، شان لوی، به شایعات انتخاب بازیگران پاسخ می‌دهد و اشاره می‌کند که اگرچه بسیاری از گمانه‌ زنی‌های آنلاین نادرست هستند، اما بعضی از آن‌ها ممکن است کمی حقیقت داشته باشند. گفته می‌شود ددپول ۳، حضور غافلگیرکننده چندین شخصیت از ایکس‌ من‌های گذشته را به نمایش خواهد گذاشت، از جمله الکترا، سابرتوث، دیردویل، استورم و احتمالا تیلور سوئیفت.

کارگردان این فیلم اکشن کمدی  از تأیید یا رد کردن این شایعات خودداری می‌کند، اما اعتراف می‌کند که برخی از آن‌ها تا حدودی درست هستند. تاریخ اکران ددپول ۳، به دلیل اعتصاب بازیگران جاری که تولید را متوقف کرده و اکران برنامه‌ریزی‌شده را به خطر انداخته است، مشخص نیست. ددپول ۳، اخیراً موضوع شایعات بسیاری درباره انتخاب بازیگران، حضور ویژه و موارد دیگر بوده است.

 

Deadpool 3

 

انتظار می‌رود این فیلم رایان رینولدز در نقش ددپول و هیو جکمن در نقش ولورین را در سفری چند جهانی همراهی کند، در حالی که آن‌ها سعی می‌کنند از دنیای ایکس‌من‌های فاکس فرار کرده و وارد دنیای سینمایی مارول (MCU) شوند، جهتی که به نظر می‌رسد توسط تصاویر پشت صحنه تأیید شده باشد.

از جمله حضورهایی که ممکن است روی کارت‌ها باشند، جنیفر گارنر در نقش الکترا، لیو شرایبر به عنوان سابرتوث، بن افلک به عنوان دیردویل، هالی بری به عنوان استورم و حتی ستاره پاپ تیلور سوئیفت است. کارگردان شان لوی، در حضور در برنامه جس کاگل شو در سیریوس ایکس‌ام، تصمیم گرفت به هیچ یک از این شایعات قطعی تأیید یا رد نکند.

کارگردان ددپول ۳، شان لوی، روشن می‌کند که بازیگران رایان رینولدز و هیو جکمن در همکاری‌شان به عنوان دو شخصیت شناخته شده و بدرفتار مارول، نمایش نمی‌کنند. در واقع، این دو بازیگر به شدت به دوستی خود در خارج از صحنه تکیه کرده‌اند و از خودخواهی دور مانده‌اند تا بهترین فیلم ممکن را به طرفداران ارائه دهند.

لوی در همان مصاحبه گفت: برای ما به عنوان تماشاچیان (چون خودم را قبل از یک کارگردان، یک تماشاچی می‌دانم ) داشتن این دو ستاره فیلم در نقش‌های ایکونیک خود کنار هم، یک رویای به حقیقت پیوسته است. بله، وید ویلسون (رینولدز) و لوگان (جکمن) قبلاً در فیلم X-Men Origins: Wolverine در سال ۲۰۰۹ در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند. با این حال، ددپول ۳ نه تنها هر دو شخصیت را به نمایش خواهد گذاشت، بلکه فیلم لوی تلاش خواهد کرد به آن‌ها عدالتی که شایسته‌شان است را ارائه دهد.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها