کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

گودزیلا با چهره جدید
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



گودزیلا با چهره جدید

با انتشار تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire ظاهر جدید گودزیلا مخاطبانش را حیرت زده کرد. در حالی که فیلم Godzilla Minus One در حال اکران در سینماها می باشد و انتقادات مثبتی را هم دریافت کرده است نخستین تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire (گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید)  در ژانر اکشن ماجراجویی با سکانس های شگفت انگیزش دوستاران این نوع ژانر را تحت تاثیر قرار داد.

اما نکته مهمی که مورد توجه قرار گرفت از تریلر فیلم گودزیلا مربوط به ظاهر هیولای اصلی فیلم می باشد. کینگ کونگ با یک دست مکانیکی عجیب وارد می شود در حالی که ظاهر هیولا کاملا تغییر کرده و گودزیلا با چهره جدید خودنمایی می کند و قدرت او هم به صورت رنگ صورتی و بنفش در آمده است.

 

گودزیلا با چهره جدید 2024-دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

اما اینکه چرا رنگ آبی گودزیلا به رنگ صورتی و بنفش تغییر کرده مسئله ای است که تا زمانی که فیلم اکران نشود توضیح داده نخواهد شد. اما با توجه به انتشار این تصاویر و تریلر فیلم می توان پیش بینی کرد که گودزیلا فقط در ظاهر تغییر نکرده است و رنگ آن به صورت شعله های صورتی نشانه قدرت ویرانگر و جدیدی می باشد که گودزیلای مورد علاقه مخاطب سینما به آن تجهیز شده است.

 

گودزیلا با چهره جدید 2024-دنیای فیلم و سریال همآهنگ گودزیلا با چهره جدید 2024 با انتشار تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire ظاهر جدید گودزیلا مخاطبانش را حیرت زده کرد. در حالی که فیلم Godzilla Minus One در حال اکران در سینماها می باشد و انتقادات مثبتی را هم دریافت کرده است نخستین تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire (گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید)  با سکانس های شگفت انگیزش دوستاران این نوع ژانر را تحت تاثیر قرار داد. اما نکته مهمی که مورد توجه قرار گرفت از تریلر فیلم گودزیلا مربوط به ظاهر هیولای اصلی فیلم می باشد. کینگ کونگ با یک دست مکانیکی عجیب وارد می شود در حالی که ظاهر گوزیلا کاملا تغییر کرده و قدرت او هم به صورت رنگ صورتی و بنفش در امده است. اما اینکه چرا رنگ آبی گودزیلا به رنگ صورتی و بنفش تغییر کرده مسئله ای است که تا زمانی که فیلم اکران نشود توضیح داده نخواهد شد. اما با توجه به انتشار این تصاویر و تریلر فیلم می توان پیش بینی کرد که گودزیلا فقط در ظاهر تغییر نکرده است و رنگ آن به صورت شعله های صورتی نشانه قدرت ویرانگر و جدیدی می باشد که گودزیلای مورد علاقه مخاطب سینما به آن تجهیز شده است.  گودزیلا در فیلمهای قدیمی هم تغییر رنگ می داد و این تغییر رنگ به منزله افزایش قدرتش بود. حال با توجه به اینکه دشمن بسیار قدرتمندی به نام اسکار کینگ در این سری از فیلمها پیدا شده بنابراین گودزیلا هم باید به قدرتهای جدید ویرانگر تجهیز شود . فیلم گودزیلا Godzilla x Kong: The New Empire را آدام وینگارد کارگردانی کرده است و بازیگرانی همچون ربکا هال، کایلی هاتل و برایان تایری هنری در آن به ایفای نقش پرداخته اند. احتمالا این فیلم در تاریخ 15 مارس 2024 در سینماها اکران می شود و به نظر می رسد که مخاطبان زیادی را به سینما ها بکشاند . 

گودزیلا در فیلمهای قدیمی هم تغییر رنگ می داد و این تغییر رنگ به منزله افزایش قدرتش بود. حال با توجه به اینکه دشمن بسیار قدرتمندی به نام اسکار کینگ در این سری از فیلمها پیدا شده بنابراین گودزیلا هم باید به قدرتهای جدید ویرانگر تجهیز شود .

فیلم گودزیلا Godzilla x Kong: The New Empire را آدام وینگارد کارگردانی کرده است و بازیگرانی همچون ربکا هال، کایلی هاتل و برایان تایری هنری در آن به ایفای نقش پرداخته اند. احتمالا این فیلم در تاریخ 15 مارس 2024 در سینماها اکران می شود و به نظر می رسد که مخاطبان زیادی را به سینما ها بکشاند .

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها