کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

گیشه آکوامن و پادشاهی گمشده 2023
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



….

aqua 2 hamahang2

….

گیشه آکوامن و پادشاهی گمشده 2023

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده Aquaman and the Lost Kingdom، از DC با درآمد ناامیدکننده 4.5 میلیون دلاری در پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه از 3,040 سینما، آغاز به کار کرد و این میزان درآمد به مراتب پایین‌تر از 9 میلیون دلاری است که توسط فیلم اول در سال 2018 به دست آمد. دنباله فیلم، که مجدداً کارگردان جیمز وان و ستاره آن، جیسون موموآ، را دور هم جمع کرده، یک سالی را به پایان می‌برد که در آن ژانر ابرقهرمانی بیشتر به سختی کشیده شده است.

….

hamahang

….

این فیلم مهم برادران وارنر ممکن است فقط به درآمد 37 تا 43 میلیون دلاری در اولین اکران داخلی خود در طول آخر هفته تعطیل چهار روزه برسد. این میزان در مقایسه با اولین فیلم آکوامن و همچنین درآمد 46.1 میلیون دلاری افتتاحیه فاجعه‌بار باکس آفیس «مارولز» از استودیوی رقیب مارول، کم‌رنگ به نظر می‌رسد.

دیگر فیلم‌ها نیز روز جمعه اکران می‌شوند. وارنر کمتر از سه فیلم رویدادی تعطیلات پایان سال دارد. آکوامن، وونکا، که هفته گذشته اکران شد، و رنگ ارغوانی اقدامی جسورانه (علاوه بر این، دو تای آن‌ها موزیکال هستند). در آزمون دیگری از میل به فیلم‌های انیمیشنی سینمایی و به‌ ویژه داستان‌های اصیل، ایلومینیشن و یونیورسال، مهاجرت را به مخلوط تعطیلات اضافه کرده‌اند.

ردیابی‌ها نشان می‌دهند که این فیلم خانوادگی، که 1.5 میلیون دلار در پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه از 3,050 مکان به دست آورده است، گیشه چهار روزه‌ای به ارزش 14 تا 15 میلیون دلار در مقابل بودجه تولید 70 میلیون دلاری گزارش شده، خواهد داشت. حکم نهایی برای مهاجرت تا آخر هفته سال نو اعلام نخواهد شد (هیچ دوره‌ای از سال سینمایی سودآورتر از هفته بین کریسمس و سال نو نیست).

در کریسمس 2016، انیمیشن خوانندگی ایلومینیشن، که نیز یک داستان اصیل بود، 75.5 میلیون دلار در شش روز اول خود به دست آورد؛ این رقم تا 1 ژانویه، که یک یکشنبه بود، به 166.5 میلیون دلار رسید. و سال گذشته، انیمیشن پوس در بوتس: آخرین آرزوی دریم‌ ورکس و یونیور سال، که در 21 دسامبر اکران شد، فقط 18 میلیون دلار فروخت، اما چندگانگی قوی داشت و 185.3 میلیون دلار در داخل کشور و 481 میلیون دلار در سطح جهانی به دست آورد.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها