کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن اردک غاز اردک Duck Duck Goose 2018-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن اردک اردک غاز

خلاصه داستان

انیمیشن اردک اردک غاز، درباره‎ غازی به نام پنگ است که دوست دارد تا هر کاری جز تمرین برای مهاجرت بعدی انجام دهد. او فکر می‎کند بهتر از بقیه است و کارهای نمایشی دیوانه‎ واری انجام می‎دهد. تا اینکه اتفاقی رخ می‎دهد و …

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن اردک غاز اردک Duck Duck Goose 2018

انیمیشن اردک اردک غاز Duck Duck Goose 2018، انیمیشن کمدی و ماجراجویی می باشد. این انیمیشن محصول مشترک چین، آمریکا و انگلستان و به کارگردانی کریس جنکینز می باشد. بازیگرانی نظیر جیم گافیگان، زندیا، لنس لیم، گریگ پروپس، ناتاشا لگرو، دایدریچ بیدر، رجی واتس، کارل راینر، استیون فرای، کریگ فرگوسن و… صداپیشگی کرده اند. این انیمیشن در جشنواره دانشجویی پکن، موفق به دریافت یک جایزه شد.

“اردک، اردک، غاز” یک انیمیشن سرگرم کننده و دلنشین است که برای مخاطبان در تمام سنین مناسب است. این انیمیشن یک داستان جذاب درباره دوستی‌های غیرمنتظره، غلبه بر چالش‌ها و اهمیت خانواده را ارائه می‌دهد. شوخ طبعی و شخصیت‌های این انیمیشن، آن را برای هم کودکان و هم بزرگسالان به یک انیمیشن به شدت جذاب و لذت بخش تبدیل می‌کند.

انیمیشن اردک غاز اردک Duck Duck Goose 2018 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Duck Duck Goose 2018 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها