کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اطلاعاتی از آینده دنیای سینمایی دی‌سی منتشر شد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



دنیای سینمایی دی‌سی با مدیریت جیمز گان میزبان تغییرات گسترده‌ای می‌باشد که قطعاً به مذاق تمام طرفداران دی‌سی خوش نخواهد آمد.

 

یک ماه پیش شاهد بازگشت هنری کویل در قامت آخرین پسر از سیاره کریپتون در صحنه پس از تیتراژ فیلم Black Adam (بلک آدام) بودیم که باعث خوشحالی تمام طرفداران دی‌سی شده بود. با این حال همین امروز طی خبری ناامید کننده شاهد کناره‌گیری همیشگی هنری کویل از نقش سوپرمن بوده تا دنیای سینمایی دی‌سی پس از فیلم The Flash (فلش) دچار یک بازسازی اساسی بشود.

 

علی‌رغم این که کناره‌گیری هنری کویل قطعاً به مذاق تمام طرفداران دی‌سی خوش نخواهد آمد اما جیمز گان برنامه‌های بزرگی برای شخصیت سوپرمن دارد. زیرا او قصد دارد تا در دنیای سینمایی جدید دی‌سی که تحت عنوان DCU شناخته می‌شود، سوپرمن جوانی را به تصویر کشیده و بر روی سال‌های نخست او از تبدیل شدن به قدرتمندترین ابرقهرمان جهان تمرکز داشته باشد.

 

جیمز گان فعلاً مشغول نگارش فیلم‌نامه اثر جدید سوپرمن بوده و هنوز هیچ بازیگر یا کارگردانی برای این پروژه در نظر گرفته نشده است. با این حال فیلم جدید سوپرمن سرگذشت اولیه او را به تصویر نخواهد کشید و مستقیماً به دوران زندگی او در روزنامه دیلی پلنت می‌پردازد.

همچنین با توجه به این که بتمن به تصویر کشیده شده توسط بن افلک نیز کنار گذاشته خواهد شد اما جیمز گان اعلام کرده که علاقه دارد تا با وی برای کارگردانی پروژه‌ای در دنیای سینمایی دی‌سی همکاری داشته باشد؛ این همکاری می‌تواند به کارگردانی پروژه اختصاصی و جدید سوپرمن نیز منتهی شود.

 

در هر حال جیمز گان فردی باتجربه و قابل اعتماد بوده و قطعاً تصمیمات وی بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند دنیای سینمایی دی‌سی را از این آشفتگی نجات دهد. باید صبر کرد و دید که این فرنچایز به چه سمت و سویی کشیده شده و چه بازیگری ایفای نقش دوران جوانی سوپرمن را بر عهده خواهد گرفت.

 

منبع : GAMEFA

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها