کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

افزایش بودجه مردگان متحرک 2024
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 

افزایش بودجه مردگان متحرک 2024

سریال The Walking Dead: The Ones Who Live با بودجه‌ای قابل‌توجه و بیشتری نسبت به سری‌های پیشین مردگان متحرک تولید شده است. سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند (The Walking Dead: The Ones Who Live)، سومین و شاید مورد انتظارترین اسپین-آف از مجموعه مردگان متحرک، توسط شبکه AMC در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲ (۲۵ فوریه ۲۰۲۴) پخش خواهد شد.

….

مردگان متحرک همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

این سریال پسا-آخرالزمانی ترسناک هیجان انگیز علاوه بر بازگرداندن کاراکترهای محبوبی مانند ریک گرایمز و میشون با بازی اندرو لینکلن و دانای گوریرا، با بودجه‌ای بسیار بالاتر نسبت به نسخه‌های قبلی این مجموعه تولید شده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط رسانه Screenrant که با استناد به اطلاعات به دست آمده از اداره توسعه اقتصادی نیوجرسی، کل بودجه تولید سریال TWD: The Ones Who Live به ۸۲ میلیون دلار می‌رسد.

با توجه به اینکه نخستین فصل این سریال شامل ۶ قسمت است، به‌طور متوسط برای هر اپیزود ۱۳.۷ میلیون دلار هزینه شده است، که این رقم بالاترین بودجه در میان سری‌های این مجموعه را نشان می‌دهد. در مقایسه، هر قسمت از سریال Dead City با بودجه‌ای حدود ۱۲ میلیون دلار و هر اپیزود از سریال اصلی با کمتر از ۳ میلیون دلار ساخته شده است. این افزایش بودجه احتمالا به دلیل بالا رفتن هزینه‌های تولید و دستمزدهای بازیگران است.

در خلاصه داستان سریال شش قسمتی The Walking Dead: The Ones Who Live آمده است: «این سریال داستان عاشقانه و حماسی دو شخصیت را به تصویر می‌کشد که در دنیایی دگرگون شده رشد یافته‌اند. مسافت‌های دور و یک قدرت ناشکستنی، آن‌ها را از هم جدا نگه داشته است. ریک و میشون به دنیایی قدم می‌گذارند که بر مبنای جنگ با مردگان و نهایتاً جنگ با زندگان بنا شده است. آیا آن‌ها در مکان و زمانی متفاوت قادر خواهند بود یکدیگر را بازیابند؟»

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها