کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن آرزو Wish 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن آرزو
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

انیمیشن آرزو Wish 2023، در مورد دختری 17 ساله به نام آشا است که در لحظه‌ای که حضور نیرویی تاریک را در قلمرو پادشاهی احساس می‌کند، از ستاره‌ها کمک می‌خواهد. در این میان او با یک ستاره آرزوی دردسرساز روبرو می‌شود که از آسمان پایین آمده و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن آرزو Wish 2023

انیمیشن آرزو Wish 2023، یک انیمیشن موزیکال، کمدی فانتزی آمریکایی که توسط استودیوهای انیمیشن والت دیزنی تولید و توسط استودیوهای حرکت والت دیزنی توزیع شده است. این فیلم به کارگردانی کریس باک و فاون ویراسانتورن از یک فیلمنامه نوشته جنیفر لی و الیسون مور. با حضور اجرایی جنیفر لی و دان هال. از جمله بازیگران صدا، آریانا دی‌بوس، کریس پاین، الن تودیک، آنجلیک کابرال، ویکتور گاربر، ناتاشا راتول، جنیفر کومیاما، هاروی گیلن، اوان پیترز، رامی یوسف و جان رودنیتسکی هستند.

 

 

نکات انیمیشن

سبک هنری این انیمیشن کامپیوتری با ظاهر انیمیشن سنتی ترکیب شده است. لوویا گیارکی از هالیوود ریپورتر نوشت: حتی در لحظات موفق‌تر خود، جادوی Wish کمی فرسوده است. فیلم توسط هدف خود سنگین می‌شود: لذت بردن از حس نوستالژی دیزنی در حالی که به سوی آینده پرواز می‌کند. موسیقی متن از دیو متزگر، آهنگ اثر جولیا مایکلز، بنجامین رایس، جی‌پی ساکسف می باشد.

 

 

 

انیمیشن آرزو Wish 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Wish 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها